Skravletråd :)

Ja, jeg bygger på barnevernpedagogutdannelsen med barnehagepedagogikk (voldsomt lange ord :o ) ;) Så det gjør at jeg stiller likt som en barnehagelærer. Men jeg føler jeg mangler mye fordypning som bhglærere får i sin utdanning :)
Du kan jo lese litt på egenhånd? Men jeg tror jo at du lærer like mye ute i bhg som av å lese alt i en bok:) ja takk begge deler.

Denne var langt nede den!!

Skravler vi ikke?

(noen av oss gjør. Andre steder. Har dere sett topp 100 for april? Tamara avslører premiene der etterhvert som vi skravler mer og mer i skravletråden på generell!! Bli med da vel!!!)

Denne var langt nede den!!

Skravler vi ikke?

(noen av oss gjør. Andre steder. Har dere sett topp 100 for april? Tamara avslører premiene der etterhvert som vi skravler mer og mer i skravletråden på generell!! Bli med da vel!!!)
Vært litt dårlig her i det siste. Satser på mer nå som påskeferien er over:)
Skulle til å skrive noe i skravletråden som kom jeg kom over, men innså plutselig at det var for desember 2016 :eek: :rolleyes:

Vært litt dårlig her i det siste. Satser på mer nå som påskeferien er over:)
Skulle til å skrive noe i skravletråden som kom jeg kom over, men innså plutselig at det var for desember 2016 :eek: :rolleyes:
Oi. De har begynt å skravle allerde ja.

Ja... Det er jo i april jeg ble gravid. Og hun skulle jo komme i januar. Så faktisk er desember 2016 i gang. Tenke seg til. Tiden flyr

Oi. De har begynt å skravle allerde ja.

Ja... Det er jo i april jeg ble gravid. Og hun skulle jo komme i januar. Så faktisk er desember 2016 i gang. Tenke seg til. Tiden flyr
Ja, det er rart hvor fort tida går.
Ett år siden jeg ble gravid og ei frøken på 3,5 mnd allerede.

Jeg skulle nettop til å si at nå er det et år sida mange av oss flytta inn på desember 2015. Tiden flyr!

Jeg hadde jo første dag i siste mens 1.4 og ble ikke klar over at jeg ventet en liten Januarbaby før i slutten av april. Så ble det desember da, siden hun hadde det travlt

Jeg skulle nettop til å si at nå er det et år sida mange av oss flytta inn på desember 2015. Tiden flyr!
Jeg flyttet vel inn når jeg var 12 uker på vei, men tida går utrolig fort :)

Vår pode ble laget rundt disse tider for 1år siden, rart å tenke på ;) 19.april fikk vi positiv test og her sitter jeg med verdens vakreste gutt :D

Husker vi fikk positiv test i påska i fjord. Jeg husker fortsatt hva samboer sa: "det skal være to streker ikke sant? " den var så svak, tok fire tester før jeg klarte å tro på det. Litt hyggelig å mimre<3

Jeg fikk positiv test 25.mars i fjor. Husker at vi satt og leste i gravidappen i påsken. Jublet for seks uker på påskeaften om jeg ikke husker feil :D

Bli med inn i skravletråden på generell og tippe premier for april da! Vi har det gøy, og Tamara offentliggjør om vi kommer nært nok.

Dog egentlig innen 2130...

Dere som gir flaske, har dere byttet til ny tut nå? Minien min vil ikke ta flaske, han skjønner ikke suge teknikken, så tenker at det kanskje kan hjelpe med litt med litt lettere flyt

Dere som gir flaske, har dere byttet til ny tut nå? Minien min vil ikke ta flaske, han skjønner ikke suge teknikken, så tenker at det kanskje kan hjelpe med litt med litt lettere flyt
Har ikke bytta enda nei. Prøvde med nummer to på avent for to uker siden og da satt ho i halsen. Du kan jo prøve å bytte og se hva som skjer? Er det mm eller mme du gir på flaske? Jeg har opplevd at det renner litt forskjellig gjennom samme tut.

Har ikke bytta enda nei. Prøvde med nummer to på avent for to uker siden og da satt ho i halsen. Du kan jo prøve å bytte og se hva som skjer? Er det mm eller mme du gir på flaske? Jeg har opplevd at det renner litt forskjellig gjennom samme tut.
Har prøvd både mm og mme uten suksess.. Vi får vel bare prøve oss frem videre :)

Håper det løser seg:)
Ja, det hadde vært praktisk. Nå er jeg både eneste matstasjon og smokk.. Skulle egentlig i et utdrikningslag om to uker, men det må jeg droppe.. Orker ikke å stresse og ville ikke kost meg med å måtte dra frem og tilbake for mating heller. Så nå jobber vi for å kunne dra i bryllup i midten av mai.. Forrigemann tok flaske, så da var det liksom ikke noe problem å være borte fra han et måltid, nå derimot.....

Har dere prøvd tutekopp? Jeg fikk tips fra en venninne om å prøve flasken medela calma hvis min ikke tok vanlig flaske, for den er visst nesten likt som et bryst. Har ikke prøvd selv, men kanskje en ide? Hvis dere ikke allerede har prøvd den da :)

Har dere prøvd tutekopp? Jeg fikk tips fra en venninne om å prøve flasken medela calma hvis min ikke tok vanlig flaske, for den er visst nesten likt som et bryst. Har ikke prøvd selv, men kanskje en ide? Hvis dere ikke allerede har prøvd den da :)
Har ikke prøvd tutekopp enda. Må nok dra og kjøpe litt nye alternativ nå ja:) Medela calma har vi prøvd uten suksess. Han bare tygger på alt som kommer i munnen, så lenge de ikke er hud...

Back
Topp