Skravletråd :)

Uff, da var det vår tur til å bli forkjølet :( Storesøster kom hit på mandag med stygg hoste og tett snørrete nese. Og selv hvor mange ganger jeg minnet henne på det så har hun hostet og vært oppi lillesnuppa i ett sett. Så natt til i går våknet hun av at nesen begynte å bli tett. Og i løpet av det siste døgnet har det bare blitt mer og mer snørr :(
Trodde hun skulle være spart for dette så tidlig jeg. Hun får jo kun morsmelk også...

Den forkjølelsen altså. Mi har vært plaga siden ho var tre uker. Nå er ho ni! God bedring til dere!

Den forkjølelsen altså. Mi har vært plaga siden ho var tre uker. Nå er ho ni! God bedring til dere!
Uff, så lenge?! Håper det ikke slår rot her... Heldigvis spiser hun godt til tross. Vi som har så fint trillevær! Har vært ute på lang tur hver dag og hun har sovet i vogna etterpå. Får ikke håpe det er grunnen?? :O

Uff, så lenge?! Håper det ikke slår rot her... Heldigvis spiser hun godt til tross. Vi som har så fint trillevær! Har vært ute på lang tur hver dag og hun har sovet i vogna etterpå. Får ikke håpe det er grunnen?? :O
Tror vel neppe det er grunnen. Legen sa til meg at noen barn er oftere neseforkjølet enn andre uten at det har så mye å si

Nå har lille sovet i snart fem timer i strekk, mens jeg ikke får sove i det hele tatt. Så utrolig irriterende :p

God mandag alle sammen :)

Har noen av dere noe spennende på agendaen denne uken :D

God mandag

Her var planen å få ferdig innbydelsene til dåpen iløpet av dagen, men våknet opp til at mini kastet opp er litt pjusk, så spørs om det bare blir masse kos idag. Ellers blir det shopping og barseldate med ei venninne imorgen, håper å få trent litt, en tur på IKEA og til helgen skal min kjære søster som fyller 20 år feires :) hva med deg, noen planer?

God mandag alle sammen :)

Har noen av dere noe spennende på agendaen denne uken :D
Vi innleder vinterferien med bursdag, i dag er det fem år siden vi ble foreldre for andre gang.

Resten av uka har vi ikke lagt så mye planer. En visitt på jobb er snart på tide, ellers er det planlegging av dåp. Og altså så har ungene fri

God mandag

Her var planen å få ferdig innbydelsene til dåpen iløpet av dagen, men våknet opp til at mini kastet opp er litt pjusk, så spørs om det bare blir masse kos idag. Ellers blir det shopping og barseldate med ei venninne imorgen, håper å få trent litt, en tur på IKEA og til helgen skal min kjære søster som fyller 20 år feires :) hva med deg, noen planer?

Uff.. Stakkars mini❤️ Håper han blir bedre raskt :D
Høres ut som du har en kjempe koselig uke i vente :) Hva skal du ha fra IKEA? Elsker IKEA :D

Jeg skal på barseltrening, på lunsj hos bestemor, på helsestasjon (snuppa skal få vaksine), en tur innom jobben og til manuellterapeut med snuppa :)

Idag skal vi ta det med ro som alle andre dager - o herlige permisjonstid ;) strålende vær ut da, så jeg og storebror skal trille oss en tur med tuppa :)

Ikea, ja.. Dit må jeg snart ta turen til. Jeg hater ikea. Men vi har et reelt behov for en del artikler der.

Ingen planer her. Eller, alle planene er avlyst siden storesøster har blitt syk. Så her blir det innedager til hun blir frisk.

Idag skal vi ta det med ro som alle andre dager - o herlige permisjonstid ;) strålende vær ut da, så jeg og storebror skal trille oss en tur med tuppa :)
Synes det er deilig å ikke ha for mange planer jeg også. Tar det med ro :)
Men i morgen har en venninne invitert til brunch, så da blir det en tur til byen. Såfremt vi ikke får time for å klippe tungebånd da. Håper det blir snart, selv om jeg gruer meg til selve klippingen :/

Back
Topp