Skravletråd

snart 90årsdag til oldefar til ungene nå:D Morfar til mannen:)

Selv om mannen er 14år eldre enn meg er det jaggu ikke sikkert jeg lever lenger....de blir utrolig gamle og er så spreke
Så koselig :)

Greit å ha igjen besteforeldre da - mistet alle 4 mine for jeg rakk å bli 15

Var jo pakker i posten i dag likevel:D bare jeg som sjekket for tidlig...:P

Hehe. Er det som er her, at han tjener jo mye mer enn meg:p men syns egentlig ikke det skal ha noe å si da. Han er borte i ukedagene, så jeg kan faktisk ikke drive med hva jeg vil.
En er jo sammen om alt, så ting bør deles på:)
Ja her er alt felles:)

Så koselig :)

Greit å ha igjen besteforeldre da - mistet alle 4 mine for jeg rakk å bli 15

Jeg har ingen igjen selv. Mormor og morfar døde før jeg ble født. Mamma var 2mnd gravid med meg da morfar døde.
Farmor ble bare 67år.
Farfar har hatt så ufattelig mye sykdom, alt mellom himmel og jord. Så døde han brått, ble kvelt av brød med kjøttpålegg:(

Så godt mannen har:)

Jeg har ingen igjen selv. Mormor og morfar døde før jeg ble født. Mamma var 2mnd gravid med meg da morfar døde.
Farmor ble bare 67år.
Farfar har hatt så ufattelig mye sykdom, alt mellom himmel og jord. Så døde han brått, ble kvelt av brød med kjøttpålegg:(

Oj, så tragisk med farfaren din:o uff og uff.

Oj, så tragisk med farfaren din:eek: uff og uff.
Ja det var det. Hatt kreft, alvorlig blodpropp, mange voldsomme lungebetennelser...men han kom seg på bena igjen...og så dør han av det...
Han døde i alle fall når han gjorde det han likte best og det var å spise, mer glupsk mann tror jeg ikke man finner<3<3

Farmor ble bare 67år.

Huff da :/ av alle måter å gå på :/

Her var det 3/4 med kreft, morfar var vel egentlig "heldig" og bare sovnet en kveld.

Ja, det var tragisk.
Kreften er grusom. :(
Svigerfar har med spredning:(
Ajaj :/

Ironien er at jeg er ganske sikker på at jeg får det en eller annen gang og.. Mtp historikken

Men tenker at det er greit å være litt obs på det, og heller kose oss masse med pluttene våre nå :)

Snuppa tok kveld kl 21 i dag :o aldri skjedd før selv om hun har gått fra 00-01 til 22-23 den siste tiden.. Blir spennende å se hvordan natta blir!!
Heldigvis hadde vi en fin natt i natt så får tåle litt krøll om så..

Når legger deres seg for natta og hvor lenge sover de før mat, og når er det morgen?

Last edited:
Ajaj :/

Ironien er at jeg er ganske sikker på at jeg får det en eller annen gang og.. Mtp historikken

Men tenker at det er greit å være litt obs på det, og heller kose oss masse med pluttene våre nå :)

Ja, kreften er grusom. Svigerfar er dog sprek og det reguleres godt med medisin enda. Han var en del dårlig når jeg gikk gravid med O.J. og husker han gråt da han så han...jeg var så redd jeg ikke skulle få oppleve deg sa han til lille nurket<3 Så han har allerede levd med spredningen i et par år.

Fra det en til det andre...her er det visst dykk neste gang sa de i dag:) wææ

Back
Topp