Den kosta bare 250,- men burde jo funke som panne fordetHehehe ja det hørtes litt rart ut![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den kosta bare 250,- men burde jo funke som panne fordetHehehe ja det hørtes litt rart ut![]()
Så koseligsnart 90årsdag til oldefar til ungene nåMorfar til mannen
Selv om mannen er 14år eldre enn meg er det jaggu ikke sikkert jeg lever lenger....de blir utrolig gamle og er så spreke
Ja får følge medJeg har fått en dag/aftenstilling iallfallmen ikke der jeg ønsker mest å være da, så jeg skal være observant fremover
![]()
Ja her er alt fellesHehe. Er det som er her, at han tjener jo mye mer enn megmen syns egentlig ikke det skal ha noe å si da. Han er borte i ukedagene, så jeg kan faktisk ikke drive med hva jeg vil.
En er jo sammen om alt, så ting bør deles på![]()
Så koselig
Greit å ha igjen besteforeldre da - mistet alle 4 mine for jeg rakk å bli 15
JaJa får følge med![]()
Ja her ogsåJa her er alt felles![]()
Oj, så tragisk med farfaren dinJeg har ingen igjen selv. Mormor og morfar døde før jeg ble født. Mamma var 2mnd gravid med meg da morfar døde.
Farmor ble bare 67år.
Farfar har hatt så ufattelig mye sykdom, alt mellom himmel og jord. Så døde han brått, ble kvelt av brød med kjøttpålegg
Så godt mannen har![]()
hva kunne du i såfall tenkt da?Jahar vurdert litt å begynne på ny utdannelse
men vet ikke om jeg orker eller gidder jeg altså.
Ja det var det. Hatt kreft, alvorlig blodpropp, mange voldsomme lungebetennelser...men han kom seg på bena igjen...og så dør han av det...Oj, så tragisk med farfaren dinuff og uff.
Huff da :/ av alle måter å gå på :/Jeg har ingen igjen selv. Mormor og morfar døde før jeg ble født. Mamma var 2mnd gravid med meg da morfar døde.
Farmor ble bare 67år.
Farfar har hatt så ufattelig mye sykdom, alt mellom himmel og jord. Så døde han brått, ble kvelt av brød med kjøttpålegg
Så godt mannen har![]()
Huff da :/ av alle måter å gå på :/
Her var det 3/4 med kreft, morfar var vel egentlig "heldig" og bare sovnet en kveld.
Ajaj :/Ja, det var tragisk.
Kreften er grusom.
Svigerfar har med spredning![]()
Hehe ja er det egentlig en vanlig stekepanne eller en annen type liksom?Den kosta bare 250,- men burde jo funke som panne fordethaha
Hihi hva?Var jo pakker i posten i dag likevelbare jeg som sjekket for tidlig...
![]()
Ajaj :/
Ironien er at jeg er ganske sikker på at jeg får det en eller annen gang og.. Mtp historikken
Men tenker at det er greit å være litt obs på det, og heller kose oss masse med pluttene våre nå![]()
Kjole, body og hårbånd til snuppaHihi hva?