Skravletråd

Takk! Ja jeg vet sannelig ikke hvor mye sammenheng det har. Storebror fikk nesten bare mme og de to minste fullammet, men har ikke sett noe forskjell på de.. hm hm
Nei ikke sant. Nå er jo eldste 2,5 og han hadde omgangssyke for første gang før jul, og før det husker jeg ikke sist. Han var kanskje syk et par ganger det første året hans eller noe. Men forsåvidt godt det da, at det går bra for mme-barn og:P

Nå snakket jeg om aug. i år, men tror det er aktuelt. Nå slengte jeg inn søknaden i full fart, så får jeg heller inn å endre.
må se nøyere på hvor mye ferie vi begge har også. vet jeg har 1 uke til overs fra i fjor i tillegg.

jan 2017 .

Tante til mannen har en høy stilling i den barnehagekjeden. :rolleyes:
Ja okei:) ja jeg har to uker fra i fjor, så tilsammen 7 uker ferie jeg tar ut etter permen min er ferdig:) da er vi i september så det blir litt over 3mnd ulønna. Men fra november er det jo kontantstøtte iallfall, helt til mars da:)
Aah, hehe. Alltid kjekt med en ekstra fot innafor:p

hehe er det det? tror de er best nystekt? men går kanskje å legge lokk på og ha de i ovnen på litt varme så de ikke blir kalde? ikke prøvd det da... pleier bare steke og legge de på en tallerken med grytelokk oppå
Ja så det tilfeldigvis på fb:P ja de er nok best nystekt. Men med vesla og storebror alene tror jeg det er lurt å lage mens hun sover og han er i bhg:p hehe
Ja googla det og der sto det at enkelte la i ildfast form med folie over, og på svak varme i ovnen:)

Ja så det tilfeldigvis på fb:p ja de er nok best nystekt. Men med vesla og storebror alene tror jeg det er lurt å lage mens hun sover og han er i bhg:p hehe
Ja googla det og der sto det at enkelte la i ildfast form med folie over, og på svak varme i ovnen:)
Hehe skjønner det ja, jeg hadde ikke begynt på det hvis jeg var alene med de to små :P

nam!! farlig å ha sjokolade, jeg greier ikke å holde meg unna :P
i går prøvde vi denne, god!! smakte som smash

9670-46cda-product_detail.jpg
Åå, den har jeg ikke sett før. Ny?

Åå, den har jeg ikke sett før. Ny?
Jeg vet ikke? Mannen tok den med på lørdag for første gang og kjøpte ny i går, så den falt i smak for å si det sånn :P Kan godt være den er ny :D

Back
Topp