Skravletråd

Kanskje jeg rett og slett må lage pannekaker i dag, siden det er pannekakedagen i dag?:P Hehe. Men hvordan holde de varme mens jeg henter i bhg?

Håper han slipper reaksjon! Fikk han det forrige gang?
Nei, egentlig ikke. Hun sa det var 90% sjangs for ingen reaksjon - men tør ikke belage meg på det.

Nå ligger han og mannen på sofaen og snorker :P

Kanskje jeg rett og slett må lage pannekaker i dag, siden det er pannekakedagen i dag?:P Hehe. Men hvordan holde de varme mens jeg henter i bhg?
Oh yums! Høres ikke dumt ut :D

Kan man ikke ha dem i ovnen på veldig lav varme under folie?

Åå ja kanskje det ja! Huff ikke godt uansett. Håper hun blir fort frisk. Det er så rart, for jeg syns fullammede barn ofte blir mer syke enn det mine flaskebarn er/har vært:eek:

Takk! Ja jeg vet sannelig ikke hvor mye sammenheng det har. Storebror fikk nesten bare mme og de to minste fullammet, men har ikke sett noe forskjell på de.. hm hm

Ja ikke sant. Tenker du august i år eller neste år? Og januar 2017 eller 2018?:) du har vel perm til august omtrent?:)
Aah hva slags godt kort har du?:D kjekt med barnepassere i familien:)

Nå snakket jeg om aug. i år, men tror det er aktuelt. Nå slengte jeg inn søknaden i full fart, så får jeg heller inn å endre.
må se nøyere på hvor mye ferie vi begge har også. vet jeg har 1 uke til overs fra i fjor i tillegg.

jan 2017 .

Tante til mannen har en høy stilling i den barnehagekjeden. :rolleyes:

Kanskje jeg rett og slett må lage pannekaker i dag, siden det er pannekakedagen i dag?:p Hehe. Men hvordan holde de varme mens jeg henter i bhg?

hehe er det det? tror de er best nystekt? men går kanskje å legge lokk på og ha de i ovnen på litt varme så de ikke blir kalde? ikke prøvd det da... pleier bare steke og legge de på en tallerken med grytelokk oppå

Nei, egentlig ikke. Hun sa det var 90% sjangs for ingen reaksjon - men tør ikke belage meg på det.

Nå ligger han og mannen på sofaen og snorker :p
hehe herlig :) Da satser vi på at han slipper unna :D

Jeg har stratos :D

nam!! farlig å ha sjokolade, jeg greier ikke å holde meg unna :P
i går prøvde vi denne, god!! smakte som smash

9670-46cda-product_detail.jpg

nam!! farlig å ha sjokolade, jeg greier ikke å holde meg unna :p
i går prøvde vi denne, god!! smakte som smash

9670-46cda-product_detail.jpg
faaaaader da...må ikke friste...
snop 4 dager på rad her nå..tenkte ikke ha snop i dag nemlig:p

Back