Kanskje jeg rett og slett må lage pannekaker i dag, siden det er pannekakedagen i dag?
Hehe. Men hvordan holde de varme mens jeg henter i bhg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkÅhh det var jo helt nydeligKanskje jeg må ha 2 stk jeg også hmm hmm...
begynne med de hvite![]()
Nei, egentlig ikke. Hun sa det var 90% sjangs for ingen reaksjon - men tør ikke belage meg på det.Håper han slipper reaksjon! Fikk han det forrige gang?
Ja.. nå fikk jeg lyst på noe godtAlt for mye godt som frister![]()
Jeg har stratosJa.. nå fikk jeg lyst på noe godt![]()
Oh yums! Høres ikke dumt utKanskje jeg rett og slett må lage pannekaker i dag, siden det er pannekakedagen i dag?Hehe. Men hvordan holde de varme mens jeg henter i bhg?
Åå ja kanskje det ja! Huff ikke godt uansett. Håper hun blir fort frisk. Det er så rart, for jeg syns fullammede barn ofte blir mer syke enn det mine flaskebarn er/har vært![]()
Ja ikke sant. Tenker du august i år eller neste år? Og januar 2017 eller 2018?du har vel perm til august omtrent?
Aah hva slags godt kort har du?kjekt med barnepassere i familien
![]()
ja veldig kjektJa sikkert lurt om du ikke får brukt alt. Vondt med spreng
Kjekt å ha i fryser når de begynner med grøt da![]()
Kanskje jeg rett og slett må lage pannekaker i dag, siden det er pannekakedagen i dag?Hehe. Men hvordan holde de varme mens jeg henter i bhg?
hehe herligNei, egentlig ikke. Hun sa det var 90% sjangs for ingen reaksjon - men tør ikke belage meg på det.
Nå ligger han og mannen på sofaen og snorker![]()
Jeg har stratos![]()
hehe uff da, når kommer det påfyll?sorgens kapittel...sjekket kontoen...
Fikk veldig lyst på :Onam!! farlig å ha sjokolade, jeg greier ikke å holde meg unna
i går prøvde vi denne, god!! smakte som smash
![]()
fredag, så overleverhehe uff da, når kommer det påfyll?
faaaaader da...må ikke friste...nam!! farlig å ha sjokolade, jeg greier ikke å holde meg unna
i går prøvde vi denne, god!! smakte som smash
![]()
Jo jeg googla litt, og det så sånn utOh yums! Høres ikke dumt ut
Kan man ikke ha dem i ovnen på veldig lav varme under folie?
Hehe de var veldig gode!!Fikk veldig lyst på :O
Hehe wopsfaaaaader da...må ikke friste...
snop 4 dager på rad her nå..tenkte ikke ha snop i dag nemlig![]()