Skravletråd

Okei:) satse på at du ikke blir det:D
Ja, men blir ikke kjempe syk uansett da:) Er jo ufarlig greie...bare farlig for de små...spesielt de premature.

Nå som de ikke vil ha melka mi fikk jeg lyst å begynne lage grøter og fruktmoser haha:P litt tidlig;)

Jeg er hjemme til nyttår og så skal mannen ta ut permen, og så skal hun i bhg:) hva er planen deres?:)
Vi har ingen plan haha:P
Vi er frem og tilbake hele tiden.
Nå har vi søkt med oppstart 31 aug, men det er alt for tidlig føler jeg nå...guttungen begynte jo mye senere enn det...
men tar det litt som det kommer.
Mannen tar sin etter jeg er ferdig, men da går jeg i ulønnet perm og tar ekstravakter litt.
Vi har jo også verdens beste barnevakt i svigermor...
Mulig vi får plass 31 aug nemlig...har et godt kort på hånden(hysj hysj)...men da takker vi jo kanskje nei også...vi får se.

Skulle jeg bestemt i dag hadde det blitt januar ;)

Vi har ingen plan haha:P
Vi er frem og tilbake hele tiden.
Nå har vi søkt med oppstart 31 aug, men det er alt for tidlig føler jeg nå...guttungen begynte jo mye senere enn det...
men tar det litt som det kommer.
Mannen tar sin etter jeg er ferdig, men da går jeg i ulønnet perm og tar ekstravakter litt.
Vi har jo også verdens beste barnevakt i svigermor...
Mulig vi får plass 31 aug nemlig...har et godt kort på hånden(hysj hysj)...men da takker vi jo kanskje nei også...vi får se.

Skulle jeg bestemt i dag hadde det blitt januar ;)
Ja ikke sant. Tenker du august i år eller neste år? Og januar 2017 eller 2018?:) du har vel perm til august omtrent?:)
Aah hva slags godt kort har du?:D kjekt med barnepassere i familien:)

Så rart. Men godt det da, så hun får i seg litt væske og næring:) god bedring! Er nesten så jeg bare venter på det her:p

ja tror ikke dette er omgangssyke men hun har hosta og snørra i en uke og spist lite så tror magen ikke greier så mye mat om gangen eller noe hmmmm

haha ja...eller gjorde det etter jeg var der oppe på barneklinikken. Så har en del i frysa nå:P
Men nå dropper jeg pumpe...da fjerner jeg bare værste spreng med håndmelking.
Ja sikkert lurt om du ikke får brukt alt. Vondt med spreng:o
Kjekt å ha i fryser når de begynner med grøt da:)

ja tror ikke dette er omgangssyke men hun har hosta og snørra i en uke og spist lite så tror magen ikke greier så mye mat om gangen eller noe hmmmm
Åå ja kanskje det ja! Huff ikke godt uansett. Håper hun blir fort frisk. Det er så rart, for jeg syns fullammede barn ofte blir mer syke enn det mine flaskebarn er/har vært:o

Back
Topp