Forresten.. Jeg glemte å screenshotte linken til matboksen i går :/ gidder du skrive igjen?
Klart
http://www.blafre.com/privat/produkter/bokser/plastmatbokser
http://www.blafre.com/privat/produkter/bokser/plastmatbokser/blafreboksen-traktor-bla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Forresten.. Jeg glemte å screenshotte linken til matboksen i går :/ gidder du skrive igjen?
Thanks!! blir cream Ivoryhttp://www.ebay.com/itm/201067103769?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK:MEBIDX:IT
Jeg har cream ivory og champagne![]()
Jeg er hjemme til nyttår og så skal mannen ta ut permen, og så skal hun i bhgJa. ok. jeg er frem og tilbake med meg selv om når...
Nei det er bare innimellom, skjønner det ikke heltUffdaspyr hun etter hver gang hun spiser?
Ja, men blir ikke kjempe syk uansett daOkeisatse på at du ikke blir det
![]()
Så rart. Men godt det da, så hun får i seg litt væske og næringNei det er bare innimellom, skjønner det ikke helt![]()
Hehe, har du så mye i fryseren? Pumper du hver dag?Ja, men blir ikke kjempe syk uansett daEr jo ufarlig greie...bare farlig for de små...spesielt de premature.
Nå som de ikke vil ha melka mi fikk jeg lyst å begynne lage grøter og fruktmoser hahalitt tidlig
![]()
Så bra!Tusen takk! Ikke feber heldigvis![]()
Vi har ingen plan hahaJeg er hjemme til nyttår og så skal mannen ta ut permen, og så skal hun i bhghva er planen deres?
![]()
hehe herlig nam namÅjadda, det er framme titt og ofte![]()
Åhh det var jo helt nydeligKult de er kjempefine! Hadde bare de hvite lenge men ville variere litt så nå har jeg de blandet
Vis vedlegget 161083
haha ja...eller gjorde det etter jeg var der oppe på barneklinikken. Så har en del i frysa nåHehe, har du så mye i fryseren? Pumper du hver dag?![]()
Ja ikke sant. Tenker du august i år eller neste år? Og januar 2017 eller 2018?Vi har ingen plan haha
Vi er frem og tilbake hele tiden.
Nå har vi søkt med oppstart 31 aug, men det er alt for tidlig føler jeg nå...guttungen begynte jo mye senere enn det...
men tar det litt som det kommer.
Mannen tar sin etter jeg er ferdig, men da går jeg i ulønnet perm og tar ekstravakter litt.
Vi har jo også verdens beste barnevakt i svigermor...
Mulig vi får plass 31 aug nemlig...har et godt kort på hånden(hysj hysj)...men da takker vi jo kanskje nei også...vi får se.
Skulle jeg bestemt i dag hadde det blitt januar![]()
Så rart. Men godt det da, så hun får i seg litt væske og næringgod bedring! Er nesten så jeg bare venter på det her
![]()
Ja sikkert lurt om du ikke får brukt alt. Vondt med sprenghaha ja...eller gjorde det etter jeg var der oppe på barneklinikken. Så har en del i frysa nå
Men nå dropper jeg pumpe...da fjerner jeg bare værste spreng med håndmelking.
Håper han slipper reaksjon! Fikk han det forrige gang?Så bra!
Her har vi tatt hepB del 2, så sjekker relativt ofte om han har temp (sånn pannetermometer)
Åå ja kanskje det ja! Huff ikke godt uansett. Håper hun blir fort frisk. Det er så rart, for jeg syns fullammede barn ofte blir mer syke enn det mine flaskebarn er/har værtja tror ikke dette er omgangssyke men hun har hosta og snørra i en uke og spist lite så tror magen ikke greier så mye mat om gangen eller noe hmmmm
Alt for mye godt som fristerhehe herlig nam nam![]()