Skravletråd

Hva sa legen:)?

Ja, i sept trodde hun. Så er jo en stund til enda...men uansett. Trist:(

Lagde kyllingnuggets i dag. Så hadde vi ovnsbakte potetbåter,linser og salat til. + 2 dippsauser.
Tror jeg glemte å svare på denne? :P

Legen sa det var helt normalt. Ofte er karnøster som isfjell, at det man ser på huden bare er en liten del av det og at det er vanlig å ha unnvendig og. Men var overhode ikke farlig. Så får vel bare slå meg til ro med det da..

Hva ble det til middag idag da?

Ja okei:) ja jeg har to uker fra i fjor, så tilsammen 7 uker ferie jeg tar ut etter permen min er ferdig:) da er vi i september så det blir litt over 3mnd ulønna. Men fra november er det jo kontantstøtte iallfall, helt til mars da:)
Aah, hehe. Alltid kjekt med en ekstra fot innafor:p
Okei. så greit da. 6 uker ferie her på meg...og mannen i utgangspunktet 5uker...men han tar ofte ut mer likevel for har så mye avspasering til gode. Nå sendte jeg som sagt inn, men det var mer for å ha gjort det før jeg/vi glemte helt....men må inn å endre når jeg får sjekket nøyaktig med ferie osv:)

Ja, veldig greit med henne;) Fikk plass akkurat når vi ville sist gang:P
Kontantstøtten er fin:)

Vært å shoppet litt også. Det går villt for seg med 2 små:p Ene skal hoppe bortover med meg , mens andre vil henge konstant på puppen...vi ser nok morsomme ut:p

Her kommer det snart masse inn på konto:D hehe. Men det går vel rett ut igjen da:p vi selger gården vår:p
Åh,inn på lån?:)

Har brukt mye penger denne mnd gitt...
mannen har igjen da, så lider ingen nød lissom..han er en tanke mer økonomisk enn meg ;)

Tror jeg glemte å svare på denne? :p

Legen sa det var helt normalt. Ofte er karnøster som isfjell, at det man ser på huden bare er en liten del av det og at det er vanlig å ha unnvendig og. Men var overhode ikke farlig. Så får vel bare slå meg til ro med det da..

Hva ble det til middag idag da?
Det gjorde du;) Fort gjort:D

Godt det da:)

I dag lagde jeg torskepanetter med rotmos og smørsaus.
Dere da:)?

Okei. så greit da. 6 uker ferie her på meg...og mannen i utgangspunktet 5uker...men han tar ofte ut mer likevel for har så mye avspasering til gode. Nå sendte jeg som sagt inn, men det var mer for å ha gjort det før jeg/vi glemte helt....men må inn å endre når jeg får sjekket nøyaktig med ferie osv:)

Ja, veldig greit med henne;) Fikk plass akkurat når vi ville sist gang:P
Kontantstøtten er fin:)
Ja ikke sant, greit å ha gjort det iallfall:) jeg har ikke gjort det enda!
Ja den er det:)

mannen har igjen da, så lider ingen nød lissom..han er en tanke mer økonomisk enn meg ;)
Ja men vi får en del til overs derfra, som enten går rett på studielåna, eller inn på det huset vi bor i nå. Mulig litt inn på billånet også. Mye å bruke penger på gitt:o hehe.
Blir godt å bli kvitt det, selvom vi har jo fått to leieinntekter der da. En vet liksom aldri om det skjer noe, og da er det jo vi eierene som sitter med det.
Her er vel jeg mer økonomisk sånn sett:P han er helt frelst av snøscooter, firhjuling, gravemaskin og alt slikt. Jeg blir GAAAL:P haha

Heh, er samme her egentlig.
Sjekket kontoen og har i underkant av 600kr igjen :P skal vare i 11dager til :P

Ja men vi får en del til overs derfra, som enten går rett på studielåna, eller inn på det huset vi bor i nå. Mulig litt inn på billånet også. Mye å bruke penger på gitt:eek: hehe.
Blir godt å bli kvitt det, selvom vi har jo fått to leieinntekter der da. En vet liksom aldri om det skjer noe, og da er det jo vi eierene som sitter med det.
Her er vel jeg mer økonomisk sånn sett:p han er helt frelst av snøscooter, firhjuling, gravemaskin og alt slikt. Jeg blir GAAAL:p haha
Jo takk...pengene har en lei tendens til å forsvinne.
Hehe artig. Her er det mannen som blir gal pga. alt jeg bruker på kakeustyr+pynt og lignende, ting til ungene, gaver til andre som han mener er for dyre etc. :p+ min veske og skomani:P

Tror du at du driter penger som vernepleier får jeg høre stadigvekk...nææhh...:p Men du har nå ikke samme lønn som meg svarer jeg da og smiler søtt:D

snart 90årsdag til oldefar til ungene nå:D Morfar til mannen:)

Selv om mannen er 14år eldre enn meg er det jaggu ikke sikkert jeg lever lenger....de blir utrolig gamle og er så spreke

Jo takk...pengene har en lei tendens til å forsvinne.
Hehe artig. Her er det mannen som blir gal pga. alt jeg bruker på kakeustyr+pynt og lignende, ting til ungene, gaver til andre som han mener er for dyre etc. :p+ min veske og skomani:P

Tror du at du driter penger som vernepleier får jeg høre stadigvekk...nææhh...:p Men du har nå ikke samme lønn som meg svarer jeg da og smiler søtt:D
Hehe. Er det som er her, at han tjener jo mye mer enn meg:P men syns egentlig ikke det skal ha noe å si da. Han er borte i ukedagene, så jeg kan faktisk ikke drive med hva jeg vil.
En er jo sammen om alt, så ting bør deles på:)

Back
Topp