Tusen takk

det har blitt veldig gøy, egentlig aldri vært en som står masse på kjøkkenet

men de skal jo faktisk kunne spise alt vi spiser med unntak av noen få ting: honning, melk, spinat, selleri og sellerirot, sukker, kanel. Tror det egentlig er det? Så får man bare prøve seg fram, men skal han bli dårlig er det vel for at han kanskje reagerer på det? Synes så synd på gutten deres og dere som har så mye plager

babyer pleier visst å elske bløtkokt eggeplomme. Du kan jo prøve en ts noen dager, og får du da ikke reaksjon kan du fint bruke hele egget! Jeg bruker stavmikser på 1 banan og 2 egg + noen never bløtlagte havregryn og eventuelt litt kokos! Lar de svelle i 30 min og så steker jeg i kokosolje på svak varme (sette platen på fullt, men setter den ned til halvparten før jeg legger på lappene). Steker i 15 min ca, og snur når det er halvveis, men man ser jo selv

jeg gav han en lapp selv som jeg delte i fire og som han kunne spise selv, med masse bær som jeg gnidde godt på dem. Og så skjærte jeg opp en lapp med bær i små biter, og gav denne med skje. Da ble det litt mating og litt BLW