Skravletråd

God morgen (selv om jeg har vært oppe siden halv seks og det strengt tatt er langt på dag for min del :p ) :) En dag over termindato her, og øyeblikk jordmortime :) Etterpå skal jeg hjem og kose meg med nyinnkjøpt bolle fra bakeren og en stor kopp med te :-D Seinere er det modningsakupunktur i Stavanger og da tenkte jeg å unne meg en Chai latte, har fått skikkelig dilla på det i det siste, men er vanskelig å lage hjemme ute melkeskummer ;-)
Hva er chai latte? Skal JM undersøke modning da?

Da har jeg hatt min siste jm time. 40+2 i dag. Jaggu med så kan det virke som baby har snudd seg i tverrleie igjen, så no er det på sykehuset IGJEN! Fru Gjenganger :p Hun kjente også etter modning, og der var modent, men hun kjente ikke hodet...
I tillegg er blodtrykket mitt såpass høyt nå at det kan visst indikere at alt ikke helt ok. Det som er sikkert er at jeg har sv.forgiftning som har forverret seg siste 5 dagene, så nå blir det spennende å se hva denne dagen bringer... En ting er hvertfall sikkert, ligger baby i sete og ikke tverrleie så føder ikke jeg!!!!!

Da har jeg hatt min siste jm time. 40+2 i dag. Jaggu med så kan det virke som baby har snudd seg i tverrleie igjen, så no er det på sykehuset IGJEN! Fru Gjenganger :p Hun kjente også etter modning, og der var modent, men hun kjente ikke hodet...
I tillegg er blodtrykket mitt såpass høyt nå at det kan visst indikere at alt ikke helt ok. Det som er sikkert er at jeg har sv.forgiftning som har forverret seg siste 5 dagene, så nå blir det spennende å se hva denne dagen bringer... En ting er hvertfall sikkert, ligger baby i sete og ikke tverrleie så føder ikke jeg!!!!!
Uff da, så dumt at den har snudd seg nå da. Når skal du være på sykehuset?

Oi! Lykke til i dag, blir spennende å se hva den fører med seg :)

God morgen jenter. Hva er planen for i dag da?
I dag er jeg 2 dager over termin, og svigermor har bursdag i dag. Er egentlig den eneste datoen jeg har ønsket at babyen IKKE skal komme, så nå er jeg spent på hva dagen vil bringe........
God...eh...formiddag?:p
Hadde ingen planer for dagen, og godt er det, for formen har vært alt annet enn god i dag!:( En dag over termin her, og utålmodig som fy!:p Strålende sol og -10° her, så etter jeg får glodd litt "Orange is the new black", så blir det ut å traske litt!:) Lufte hodet og håpe ting kan skje snart!;) Det dumme er at jeg tror broddene mine ligger igjen i bilen til gubben, så jeg må gå veldig forsiktig..!:p

Last edited:
Lykke til!:-)

God...eh...formiddag?:-P
Hadde ingen planer for dagen, og godt er det, for formen har vært alt annet enn god i dag!:( En dag over termin her, og utålmodig som fy!:-P Strålende sol og -10° her, så etter jeg får god litt "Orange is the new black", så blir det ut å traske litt!:-) Lufte hodet og håpe ting kan skje snart!;) Det dumme er at jeg tror broddene mine ligger igjen i bilen til gubben, så jeg må gå veldig forsiktig..!:-P
Høres ut som min dag dette:p Har gått en tur nå. Så da blir det litt mer netflix (igjen). Så får jeg hive med på støvsuging etterpå hvis jeg orker. ALT som kan hjelpe på litt!!! Ønsker deg lykke til i dag og krysser fingrene for deg. Jeg tenker jeg er lei og jeg har ei uke igjen ennå. Så jeg synes du er råtøff! Tror ikke jeg har sånn styrke om jeg går over. Bah!!

Har sovet i et par timer, våknet med sinnsyke smerter i kroppen. Blir bare værre og værre for hver dag nå :( Sendt mld til jm og håper ho har tid til meg i løpet av dagen, hadde håpet å bli strippet. Har noen harde kynnere/modningsrier men ingenting regelmessig og ikke spesielt ofte heller. Tenkte å finne frem støvsugeren for jeg får fnatt av å se på støvet nå sol sola står inn vinduene! Er det mulig å bli sååå mye støv på 2 (!!!) dager?! Helt sinnsykt...

Hva er chai latte? Skal JM undersøke modning da?
Jordmor på den ordinære jordmortimen sjekka ikke modning. Hun stressa en del med å finne tydelig hjertelyd (fikk til og med ei annen jordmor til å sjekke), så har vært på føden for en liten sjekk med ctg-registrering. Det skal sies at de fant hjertelyden med en gang og alt var fint ;-) Jordmora som skal sette modningsakupunktur snakka om å sjekke modning og muligens strippe, så der blir spennende å se :-) Har ikke høye forhåpninger, men hadde vært kjekt å slippe igangsetting :-)

Chai-latte er forresten omtrent det samme som vanlig latte, bare at istedenfor å bruke kaffe som base brukes chai-te (krydderte), veldig godt! :-D

Høres ut som min dag dette:p Har gått en tur nå. Så da blir det litt mer netflix (igjen). Så får jeg hive med på støvsuging etterpå hvis jeg orker. ALT som kan hjelpe på litt!!! Ønsker deg lykke til i dag og krysser fingrene for deg. Jeg tenker jeg er lei og jeg har ei uke igjen ennå. Så jeg synes du er råtøff! Tror ikke jeg har sånn styrke om jeg går over. Bah!!
Hehe, "godt" å høre vi er fler!:-P Gubben støvsugde her i går, så det slipper jeg nok unna :-) Men må henge opp en maskin med klær etterhvert;) Tusen takk!:-) Godt med sånne oppmuntrende ord når man føler seg litt "lost":-) Trøster meg med at lillegutt tydeligvis har det veldig fint i magen, siden han ikke vil ut i den store verden enda;) Min mor mener nå at han vil vente til bursdagen til pappaen hun da, så da har jeg enda 3 dager igjen hvis det stemmer:-P

Har sovet i et par timer, våknet med sinnsyke smerter i kroppen. Blir bare værre og værre for hver dag nå :( Sendt mld til jm og håper ho har tid til meg i løpet av dagen, hadde håpet å bli strippet. Har noen harde kynnere/modningsrier men ingenting regelmessig og ikke spesielt ofte heller. Tenkte å finne frem støvsugeren for jeg får fnatt av å se på støvet nå sol sola står inn vinduene! Er det mulig å bli sååå mye støv på 2 (!!!) dager?! Helt sinnsykt...
Huff, sender deg en god klem!❤ Er ikke noe godt å bli gående sånn:(
Og støv ja, det kommer igjen samme dagen det! Og særlig hvis man har dyr, + tørker klær inne!:-P Kattene her røyter ikke så veldig akkurat nå, men hjelpes meg hvor støvete det blir av dem likevel...

God...eh...formiddag?:p
Hadde ingen planer for dagen, og godt er det, for formen har vært alt annet enn god i dag!:( En dag over termin her, og utålmodig som fy!:p Strålende sol og -10° her, så etter jeg får god litt "Orange is the new black", så blir det ut å traske litt!:) Lufte hodet og håpe ting kan skje snart!;) Det dumme er at jeg tror broddene mine ligger igjen i bilen til gubben, så jeg må gå veldig forsiktig..!:p
Hørtes godt ut med en rolig morgen. Jeg måtte også gå å legge meg igjen nå, og sov 1,5-2 timer. Får håpe du får deg en liten luftetur da:). Det burde jeg også hatt......

Huff, sender deg en god klem!❤ Er ikke noe godt å bli gående sånn:(
Og støv ja, det kommer igjen samme dagen det! Og særlig hvis man har dyr, + tørker klær inne!:p Kattene her røyter ikke så veldig akkurat nå, men hjelpes meg hvor støvete det blir av dem likevel...
Takk for klem :Heartpink Ja her er det både katt og hund i tillegg til to turboer på to bein :p når man i tillegg må tørke klær i stua og fyrer med ved, ja da blir det fort støvete. Godt det ikke syns hele tiden, men kun når sola står på

Jordmor på den ordinære jordmortimen sjekka ikke modning. Hun stressa en del med å finne tydelig hjertelyd (fikk til og med ei annen jordmor til å sjekke), så har vært på føden for en liten sjekk med ctg-registrering. Det skal sies at de fant hjertelyden med en gang og alt var fint ;-) Jordmora som skal sette modningsakupunktur snakka om å sjekke modning og muligens strippe, så der blir spennende å se :) Har ikke høye forhåpninger, men hadde vært kjekt å slippe igangsetting :)

Chai-latte er forresten omtrent det samme som vanlig latte, bare at istedenfor å bruke kaffe som base brukes chai-te (krydderte), veldig godt! :-D
Får håpe det kan hjelpe med evt litt stripping..... Godt de fant hjertelyden fort og at alt står bra til med babyen.
Hørtes godt ut med chai-latte. Har nok ikke det her i denne lille bygda:)

Hørtes godt ut med en rolig morgen. Jeg måtte også gå å legge meg igjen nå, og sov 1,5-2 timer. Får håpe du får deg en liten luftetur da:). Det burde jeg også hatt......
Tja, hadde vært bedre uten vondter, men;) Åh, hørtes deilig ut å få sove litt!:-) Skal strax ut en liten tur nå, men MÅTTE jo selvfølgelig se en episode til, for nå var det spennende..!:-P *Dummeste unnskyldninga for å ikke gidde å få rævva ut av sofaen*:-P

Back
Topp