Skravletråd

Har vært og fått 5. runde med akupunktur, tror det er siste gangen. Et slitsomt å kjøre tur/retur. Bruker mye tid og krefter på det så nå håper jeg det holder med de gangene jeg har tatt. Skal til jm på tirsdag så da tror jeg at ho skal få strippe.

Mye kynnere og menssmerter så hadde ikke gjort noe om det starter før det heller. Blir sliten!

Nå var JM her. Hadde litt sjededel igjen, så ikke helt moden. Men hun strippet litt, men sa hun ikke kunne ta i så mye hun egentlig ønsket. Var veldig ubehagelig, så nå får vi se om jeg kjenner noe i løpet av de neste timene.......

Har vært og fått 5. runde med akupunktur, tror det er siste gangen. Et slitsomt å kjøre tur/retur. Bruker mye tid og krefter på det så nå håper jeg det holder med de gangene jeg har tatt. Skal til jm på tirsdag så da tror jeg at ho skal få strippe.

Mye kynnere og menssmerter så hadde ikke gjort noe om det starter før det heller. Blir sliten!
Har det vært noe hjelp i akupunkturen? Er du moden nå?

Nå var JM her. Hadde litt sjededel igjen, så ikke helt moden. Men hun strippet litt, men sa hun ikke kunne ta i så mye hun egentlig ønsket. Var veldig ubehagelig, så nå får vi se om jeg kjenner noe i løpet av de neste timene.......
Blir spennende å se om det har noe effekt :)

Har det vært noe hjelp i akupunkturen? Er du moden nå?
Det har hjulpet, men hadde fortsatt ca 3 cm lang cervix på tirsdag. Var myk og ho fikk inn en finger så har jo startet prosessen. Akupunkturen skal jo hjelpe slik at den første fasen går fortere og lettere når det først starter. Helt greit at kynnerne og murringene de siste ukene har hjulpet litt det også

Det har hjulpet, men hadde fortsatt ca 3 cm lang cervix på tirsdag. Var myk og ho fikk inn en finger så har jo startet prosessen. Akupunkturen skal jo hjelpe slik at den første fasen går fortere og lettere når det først starter. Helt greit at kynnerne og murringene de siste ukene har hjulpet litt det også
Så bra da. Godt hvis det kan ha effekt, og du slipper igangsetting:)

Så bra da. Godt hvis det kan ha effekt, og du slipper igangsetting:)
Det håper jeg også. Tok akupunktur med nr.2 og da hadde jeg jo 2-3 cm åpning i uke 38+, så har absolutt tro på det. Merker jo at kroppen jobber med noe selv om det ikke er rier enda.

Ja hvis jeg nå får rier, så kommer JM ut å sjekker om det er noen endringer før vi evt kjører til sykehuset.
Greit å ha det tilbudet med jm hjem til deg så du slipper unødvendige turer på sykehuset når du har litt kjørevei.

Ikke morsomt at du har kynnere altså, men gliste av at mora di blir påvirka:-P
Får krysse fingra for at noe er på gang hos deg!:-) Her er termindatoen kommet, og null tegn til at baby vil ut enda... Tror jeg da! Har jo noen tak, men det har jeg jo hatt i ukesvis:-P

Måtte glise selv :-P håper virkelig det tar seg opp nå altså, for oss begge :-) litt utolmodig nå, og blir ikke noe mindre av at man føler at noe er på gang....

Måtte glise selv :p håper virkelig det tar seg opp nå altså, for oss begge :) litt utolmodig nå, og blir ikke noe mindre av at man føler at noe er på gang....
Let's hope!:-) Ikke sant:-P Hadde ikke troa på å gå til termin jeg, men her er jeg, 2 1/2 time igjen på termindatoen, og fremdeles like rund!:-P

Når man får akutt pustebesvær fordi skjørtet plutselig føles fire nummer for lite og må få mannen til å dra det av fort som fy fordi du ikke klarer å komme deg fort nok opp av sofaen og gjøre det selv... *denfølelsen* :hilarious:

God morgen jenter. Hva er planen for i dag da?
I dag er jeg 2 dager over termin, og svigermor har bursdag i dag. Er egentlig den eneste datoen jeg har ønsket at babyen IKKE skal komme, så nå er jeg spent på hva dagen vil bringe........

God morgen! Planen i dag er å ikke gjøre noenting annet enn å lage middag og å hjelpe gutta med lekser.

God morgen (selv om jeg har vært oppe siden halv seks og det strengt tatt er langt på dag for min del :-P ) :-) En dag over termindato her, og øyeblikk jordmortime :-) Etterpå skal jeg hjem og kose meg med nyinnkjøpt bolle fra bakeren og en stor kopp med te :-D Seinere er det modningsakupunktur i Stavanger og da tenkte jeg å unne meg en Chai latte, har fått skikkelig dilla på det i det siste, men er vanskelig å lage hjemme ute melkeskummer ;-)

Back
Topp