Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til!Nå kommer snart JM for å sjekke om jeg er moden nå. Da reiser vi nok inn på sykehuset....
Har det vært noe hjelp i akupunkturen? Er du moden nå?Har vært og fått 5. runde med akupunktur, tror det er siste gangen. Et slitsomt å kjøre tur/retur. Bruker mye tid og krefter på det så nå håper jeg det holder med de gangene jeg har tatt. Skal til jm på tirsdag så da tror jeg at ho skal få strippe.
Mye kynnere og menssmerter så hadde ikke gjort noe om det starter før det heller. Blir sliten!
Blir spennende å se om det har noe effektNå var JM her. Hadde litt sjededel igjen, så ikke helt moden. Men hun strippet litt, men sa hun ikke kunne ta i så mye hun egentlig ønsket. Var veldig ubehagelig, så nå får vi se om jeg kjenner noe i løpet av de neste timene.......
Ja det gjør det. Ikke noe merkbart enda hvertfall, utenom at jeg føler meg litt herjet med nedentilBlir spennende å se om det har noe effekt![]()
Det har hjulpet, men hadde fortsatt ca 3 cm lang cervix på tirsdag. Var myk og ho fikk inn en finger så har jo startet prosessen. Akupunkturen skal jo hjelpe slik at den første fasen går fortere og lettere når det først starter. Helt greit at kynnerne og murringene de siste ukene har hjulpet litt det ogsåHar det vært noe hjelp i akupunkturen? Er du moden nå?
Krysser fingrene for deg og at det setter igang noe i løpet av kveldenJa det gjør det. Ikke noe merkbart enda hvertfall, utenom at jeg føler meg litt herjet med nedentil![]()
Så bra da. Godt hvis det kan ha effekt, og du slipper igangsettingDet har hjulpet, men hadde fortsatt ca 3 cm lang cervix på tirsdag. Var myk og ho fikk inn en finger så har jo startet prosessen. Akupunkturen skal jo hjelpe slik at den første fasen går fortere og lettere når det først starter. Helt greit at kynnerne og murringene de siste ukene har hjulpet litt det også
Ja hvis jeg nå får rier, så kommer JM ut å sjekker om det er noen endringer før vi evt kjører til sykehuset.Krysser fingrene for deg og at det setter igang noe i løpet av kvelden![]()
Det håper jeg også. Tok akupunktur med nr.2 og da hadde jeg jo 2-3 cm åpning i uke 38+, så har absolutt tro på det. Merker jo at kroppen jobber med noe selv om det ikke er rier enda.Så bra da. Godt hvis det kan ha effekt, og du slipper igangsetting![]()
Greit å ha det tilbudet med jm hjem til deg så du slipper unødvendige turer på sykehuset når du har litt kjørevei.Ja hvis jeg nå får rier, så kommer JM ut å sjekker om det er noen endringer før vi evt kjører til sykehuset.
Ja, JM er moren til ei venninne som jeg har vokst opp sammen med. Kjenner henne veldig godt, så da kan jeg ringe til henne ved behovGreit å ha det tilbudet med jm hjem til deg så du slipper unødvendige turer på sykehuset når du har litt kjørevei.
Ikke morsomt at du har kynnere altså, men gliste av at mora di blir påvirka![]()
Får krysse fingra for at noe er på gang hos deg!Her er termindatoen kommet, og null tegn til at baby vil ut enda... Tror jeg da! Har jo noen tak, men det har jeg jo hatt i ukesvis
![]()
Let's hope!Måtte glise selvhåper virkelig det tar seg opp nå altså, for oss begge
litt utolmodig nå, og blir ikke noe mindre av at man føler at noe er på gang....