Skravletråd

Ja :D men liker ikke ar han vil opp tidligere på morningen nå :P før kunne vi jo sove til 10-11 :D
Ja den er litt kjip derimot.. Min har ingen fast rutine, men vil opp og ut av sengen når han får byttet bleie. Er kun hvis jeg er rask /heldig at vi får byttet og sover igjen :P

Har fått pengene fra leilighetssalget, så nå må de investeres :) blir vel noe på det nye huslånet, noe på hytta (som vi bygger) og mulig noe på buffer/ferie kontoen :D satt jo igjen med rundt 500 000 i overskudd :P

For kaldt for trilletur her, så jeg la han i vogna inne på soverommet og åpna vinduet :) han sover som en stein, så det virker som om han tror han er ute :P
Fint overskudd det ja :)
Morsomt hvor aktive de er i banken når man har litt større beløp - ringer og maser nesten (husket det fra før vi kjøpte, når vi samlet opp egenkapital på samme konto)

Fint overskudd det ja :)
Morsomt hvor aktive de er i banken når man har litt større beløp - ringer og maser nesten (husket det fra før vi kjøpte, når vi samlet opp egenkapital på samme konto)
Hehe, ja de er det :P heldigvis kjenner vi kundebehandleren godt :) hele sambos familie har samme dame og jeg har også fått henne nå ;)

Ja den er litt kjip derimot.. Min har ingen fast rutine, men vil opp og ut av sengen når han får byttet bleie. Er kun hvis jeg er rask /heldig at vi får byttet og sover igjen :P
Hihi, våkner han da :) hva er klokka da?
Min har begynt å bli våken i 6 tiden.. Det er for tidlig for mor ;) så jeg "tvinger" han til å ligge et par timer til :P han får komme oppi senga mi (sambo står opp i den tiden) og så blir det smokk og prating mens vi dupper :)

Blir kyllingsalat med nystekte rundstykker:)

Så heldig du er som kan trille , her er det -25 :( så må se langt etter noe trilletur. Da har du noe å glede deg til neste fredag da:) gøy med dåpskjole:)
Oh, det er digg da!

Oi, såpass, Hvor bor du:P?

Ja, det har jeg.
Egentlig er det en i familien på hans side...som er hele 45år gammel...men den er forsvunnet:O:O:(

Har fått pengene fra leilighetssalget, så nå må de investeres :) blir vel noe på det nye huslånet, noe på hytta (som vi bygger) og mulig noe på buffer/ferie kontoen :D satt jo igjen med rundt 500 000 i overskudd :p

For kaldt for trilletur her, så jeg la han i vogna inne på soverommet og åpna vinduet :) han sover som en stein, så det virker som om han tror han er ute :p
oohh det er nice da.Vi satt igjen med omtrent det samme når vi solgte.

Hehe, genialt:P

Veldig godt:)

Nes i Akershus; ) litt i kaldeste laget syntes jeg. .

Ååh, så kjipt at den er borte:(
Okei:)

Ja, veldig. Så her må det kjøpes ny...men da får vi en i min familie som kan gå i arv også da. Guttungen hadde vi dåpsdress til nemlig, og det kan ikke akkurat snuppa ha:P

Okei:)

Ja, veldig. Så her må det kjøpes ny...men da får vi en i min familie som kan gå i arv også da. Guttungen hadde vi dåpsdress til nemlig, og det kan ikke akkurat snuppa ha:P
Det er jo stas det og da.
Vi får en som kusinen til min mor hekler til vesla som skal gå i arv på min side:D

Ååh så søtt med dåpsdress :)

Det er jo stas det og da.
Vi får en som kusinen til min mor hekler til vesla som skal gå i arv på min side:D

Ååh så søtt med dåpsdress :)
Jada:)
Så koselig!

Der vi skal har de mange fine, sys av gamle brudekjoler.
Så tror jeg kommer til å slite med å bestemme meg:P

Hehe, ja de er det :P heldigvis kjenner vi kundebehandleren godt :) hele sambos familie har samme dame og jeg har også fått henne nå ;)
Det er jo veldig greit det da!

Kjenner ikke min.. Og har vel fått en ny siden han første sluttet - aldri møtt han her..

Men blir vel møte snart, vil høre litt om hva vi kan få i lån utover det vi har :P

Okei, de er dyre.
Man kan bestille fra Usa billigere på ebay.
Eller om man har vært der på reise selvsagt.
Jeg har familie i Usa så vi får mye Ralph lauren klær.

Men i alle fall i Norge. Jeg vet til bonus her koster de 949 kr , men da i str. 14år.
Jeg vil nok tro at str. 3 er billigere,men er nok sikkert 600/700 iallefall

Hun har kjøpt i butikk her i Oslo men vet ikke hvor de har sånt jeg. Teit det ikke var byttelapp da :P

Back
Topp