Mornings! Planleggingsdag her så lillegutt er hjemme. Må være inne for det er -15God morgen alle morgenfugler(eller kanskje ikke?)
Hva er dagens planer?
Ha en strålende fredag alle sammen![]()
Dere da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mornings! Planleggingsdag her så lillegutt er hjemme. Må være inne for det er -15God morgen alle morgenfugler(eller kanskje ikke?)
Hva er dagens planer?
Ha en strålende fredag alle sammen![]()
Oooh. Lekkert. Den i midten var nydelig <3
Vi har ofte en første matpause mellom 6 og 7, men sover gjerne til 9/ 10 hvis det ikke blir for mye sprellHihi, våkner han dahva er klokka da?
Min har begynt å bli våken i 6 tiden.. Det er for tidlig for morså jeg "tvinger" han til å ligge et par timer til
han får komme oppi senga mi (sambo står opp i den tiden) og så blir det smokk og prating mens vi dupper
![]()
Så braGod fredag!
Jo det har vi i grunn selv om hun lå hos meg hele natta da![]()
Planer for dagen?
Nei sover bedre alene men det er jo koselig daSå braer ikke alltid like enkelt å ha dem i sengen og få sove
Ingen planer, for kaldt..
Ser det er like kaldt på andre siden av fjorden, ja..Nei sover bedre alene men det er jo koselig da
For kaldt her og! -15
Litt kjipt for har lillegutt hjemme pga planleggingsdag og da hadde det vært godt med en liten tur ut, om enn bare ut i hagen, men må droppe det..
Håper du får en fin dag ogsåHåper alle får en fin dag
Har dere planer?
Jeg må bake kake i dag også vet jeg ikke om jeg skal pynte i dag eller i morgen, får se![]()
Hihi ja det går jo an, godt å få rørt litt på seg! Handla du noe?Ser det er like kaldt på andre siden av fjorden, ja..
Skulle gjerne tatt oss dem tur ut vi og... Men må nok vente.
I går så dro vi innom du kjøpesenter bare for å trille litt![]()
Håper du får en fin dag også
Her blir det lunsj med sambo når han kommer hjem fra jobbså tar vi en tur på ett senter og triller litt. Er -25 her så må trille inne
Kos deg med baking![]()
Nei, ble ikke kjøpt noe denne gangen, det var virkelig bare for å gå littHihi ja det går jo an, godt å få rørt litt på seg! Handla du noe?
Vi må gå i 25 min for å komme til senteret så det er ikke så aktuelt i dag det heller![]()
JaTakkGreit å bruke senteret på en sånn dag ja
![]()
Må kjøre dit vi og.Vi må gå i 25 min for å komme til senteret så det er ikke så aktuelt i dag det heller![]()
Nei, ble ikke kjøpt noe denne gangen, det var virkelig bare for å gå litt
Har vært der 2 ganger tidligere og sjekket ut det som finnes og er på tilbud..
Skal dere kjøpe nytt hus?Det er jo veldig greit det da!
Kjenner ikke min.. Og har vel fått en ny siden han første sluttet - aldri møtt han her..
Men blir vel møte snart, vil høre litt om hva vi kan få i lån utover det vi har![]()
måååå få meg lappenMå kjøre dit vi og.
Haha, jeg dauer.. Første matpause? Er jeg heldig så er det 3.Vi har ofte en første matpause mellom 6 og 7, men sover gjerne til 9/ 10 hvis det ikke blir for mye sprell
Fru Lyng kanskje.Hun har kjøpt i butikk her i Oslo men vet ikke hvor de har sånt jeg. Teit det ikke var byttelapp da![]()
okei. her er -1 så vi kan ut...men nå snør det så masse at jeg merker det ikke fristerMornings! Planleggingsdag her så lillegutt er hjemme. Må være inne for det er -15
Dere da?
Mhm så mange fine.Oooh. Lekkert. Den i midten var nydelig <3