Her har han akkurat våknetVi har sovet veldig godt! Lille sover endaorker ikke stå opp jeg heller...
![]()
Dere da? B
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her har han akkurat våknetVi har sovet veldig godt! Lille sover endaorker ikke stå opp jeg heller...
![]()
Dere da? B
Hehe. Typisk at man må opp når man kan ligge litt lenge; ) får bli liggende og be om en kaffekopp når besøket kommer. HihiVeldig deilig! Mangler bare kaffekoppen nå så hadde det vært perfekt! Men får besøk om en times tid, så vi burde vel ha våkna til liv snartåsså mistenker jeg en rimelig full tissebleie ...
God morgenGod morgen alle morgenfugler(eller kanskje ikke?)
Hva er dagens planer?
Ha en strålende fredag alle sammen![]()
Huff, nei kan tenke meg at det klør men tann på vei - Min sikler kun hvis pappa bærer han på magenGod fredagsmorgen![]()
Har har vi sovet helt ok. Vesla har sovet mye på meg i natt. Er ikke bare bare å få tann altså:/ hun plages en del og sikler ned meg. Hehe
Det klør tydeligvis veldig. Bruker en bitering og gnukker der og da smiler og koser hun segHuff, nei kan tenke meg at det klør men tann på vei - Min sikler kun hvis pappa bærer han på magen![]()
God morgenGod morgen alle morgenfugler(eller kanskje ikke?)
Hva er dagens planer?
Ja er rart hva disse små finner på - prøver å huske å filme litt mer. Er så koselig å se tilbake påDet klør tydeligvis veldig. Bruker en bitering og gnukker der og da smiler og koser hun seg![]()
Hehe, er så morsomt å høre om sånne søte småting med andres babyer![]()
Her filmes det en del faktisk, men bare med tlf så jeg må få lagt det over på en hardisk så ikke jeg risikerer å miste det..Ja er rart hva disse små finner på - prøver å huske å filme litt mer. Er så koselig å se tilbake på![]()
God formiddagGod morgenendelig fredag!
Håper dette alle har sovet godt!
Opp tidlig, men ingen morgenfugl altsåGod morgen alle morgenfugler(eller kanskje ikke?)
Hva er dagens planer?
God morgenher startet dagen kl 6 men nå sover vesla endelig litt. Strever litt pga tann stakar. Ikke greit å være så liten å få tann.
Planen er å vaske hus og fikse en god lunsj til sambo kommer hjem fra jobb. ( jobber til 12.30 på fredager)ellers skal vi bare kose oss sammen alle 3+ bikkja
Planene deres da?
Opp tidlig, men ingen morgenfugl altså
Vi skal i møte i banken kl 14 og etterpå kjører vi på hytta
Dere?
kjipt. hvor mange minus?God morgen
Ingen konkrete planer, da det er for kaldt til å gå ut :/
Ja det var det da! Og så helst ha en back up noe sted i tilfelle..Her filmes det en del faktisk, men bare med tlf så jeg må få lagt det over på en hardisk så ikke jeg risikerer å miste det..
Blir kyllingsalat med nystekte rundstykkerHøres ut som en grei dagHva tenker du servere han til lunsj
?
Trilletur litt senere. Ellers avslapping og kos bare i dag. Herlig etter så mye som har skjedd denne uken.
Skulle se på dåpskjoler med svigermor i dag egentlig, men det blir neste fredag.
Ja. Det er lurt.Ja det var det da! Og så helst ha en back up noe sted i tilfelle..
Så lenge begge får sove igjen etterpå, så blir man nesten vant til resten ><God formiddagsovet godt, men han våknet mange ganger som vanlig
![]()
Herlig med helg![]()
Har fått pengene fra leilighetssalget, så nå må de investeresIngen morgenfugl her heller
Ohh i forhold til lån?
Trilletur her litt senere. Ellers rolig dag. Taco og film senere.
JaSå lenge begge får sove igjen etterpå, så blir man nesten vant til resten ><