Skravletråd

Veldig deilig! Mangler bare kaffekoppen nå så hadde det vært perfekt! Men får besøk om en times tid, så vi burde vel ha våkna til liv snart :) åsså mistenker jeg en rimelig full tissebleie ...
Hehe. Typisk at man må opp når man kan ligge litt lenge; ) får bli liggende og be om en kaffekopp når besøket kommer. Hihi

Det kan vel kanskje hende at bleien er full etter natten ja:)

God morgen alle morgenfugler(eller kanskje ikke;)?)

Hva er dagens planer:)?

Ha en strålende fredag alle sammen:D
God morgen :) her startet dagen kl 6 men nå sover vesla endelig litt. Strever litt pga tann stakar. Ikke greit å være så liten å få tann.

Planen er å vaske hus og fikse en god lunsj til sambo kommer hjem fra jobb. ( jobber til 12.30 på fredager):) ellers skal vi bare kose oss sammen alle 3+ bikkja:)

Planene deres da?

God fredagsmorgen :D
Har har vi sovet helt ok. Vesla har sovet mye på meg i natt. Er ikke bare bare å få tann altså:/ hun plages en del og sikler ned meg. Hehe
Huff, nei kan tenke meg at det klør men tann på vei - Min sikler kun hvis pappa bærer han på magen :P

Det klør tydeligvis veldig. Bruker en bitering og gnukker der og da smiler og koser hun seg;)
Hehe, er så morsomt å høre om sånne søte småting med andres babyer;)
Ja er rart hva disse små finner på - prøver å huske å filme litt mer. Er så koselig å se tilbake på :)

God morgen :) her startet dagen kl 6 men nå sover vesla endelig litt. Strever litt pga tann stakar. Ikke greit å være så liten å få tann.

Planen er å vaske hus og fikse en god lunsj til sambo kommer hjem fra jobb. ( jobber til 12.30 på fredager):) ellers skal vi bare kose oss sammen alle 3+ bikkja:)

Planene deres da?

Høres ut som en grei dag:) Hva tenker du servere han til lunsj:)?

Trilletur litt senere. Ellers avslapping og kos bare i dag. Herlig etter så mye som har skjedd denne uken.
Skulle se på dåpskjoler med svigermor i dag egentlig, men det blir neste fredag.

Opp tidlig, men ingen morgenfugl altså :p

Vi skal i møte i banken kl 14 og etterpå kjører vi på hytta :D

Dere?

Ingen morgenfugl her heller:P
Ohh i forhold til lån:)?

Trilletur her litt senere. Ellers rolig dag. Taco og film senere.

Høres ut som en grei dag:) Hva tenker du servere han til lunsj:)?

Trilletur litt senere. Ellers avslapping og kos bare i dag. Herlig etter så mye som har skjedd denne uken.
Skulle se på dåpskjoler med svigermor i dag egentlig, men det blir neste fredag.
Blir kyllingsalat med nystekte rundstykker:)

Så heldig du er som kan trille , her er det -25 :( så må se langt etter noe trilletur. Da har du noe å glede deg til neste fredag da:) gøy med dåpskjole:)

Ingen morgenfugl her heller:P
Ohh i forhold til lån:)?

Trilletur her litt senere. Ellers rolig dag. Taco og film senere.
Har fått pengene fra leilighetssalget, så nå må de investeres :) blir vel noe på det nye huslånet, noe på hytta (som vi bygger) og mulig noe på buffer/ferie kontoen :D satt jo igjen med rundt 500 000 i overskudd :P

For kaldt for trilletur her, så jeg la han i vogna inne på soverommet og åpna vinduet :) han sover som en stein, så det virker som om han tror han er ute :P

Back
Topp