Hehe neeei, det kommerHehe jahan har ikke helt kontroll da
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe neeei, det kommerHehe jahan har ikke helt kontroll da
![]()
Koselig daAlt bragleder meg til å dra på hytta i morgen
![]()
Ja lik
HeheheJeg vet ikke helt om jeg ble glad eller irritert npr mannen kommer hjem med 3 kakebokser og 3 poser med julemarsipan! "Det var salg jo!"koser oss ille nå da
![]()
Cola som er favoritt herSprite! Hadde dilla på det i svangerskapet. Har visst dilla enda..![]()
AwwwwTenk at an kan bli så lykkelig av babylyder, at man nesten bare vil gråte! ♡ Hadde ei veldig blid ei her ved siden av meg nettopp. Ligger å smiler og prater, med verdens deiligste god-lyder![]()
Samtidig som meg, rundt 22-23Når legger dere bebisene for kvelden? Ser på FB gruppa for november at mange legger i 19-20 tiden.. Jeg legger han samtidig som meg jegI 22-23 tiden
![]()
Når legger dere bebisene for kvelden? Ser på FB gruppa for november at mange legger i 19-20 tiden.. Jeg legger han samtidig som meg jegI 22-23 tiden
![]()
Aah. Skjønner; ) Oppegård som ved Hvam?Nei altså, det er jeg kunne tenkt megVi har dessverre akkurat nå -14
blæhh
Bor i Oppegård![]()
Nei det vet jeg ikke hvor erAah. Skjønner; ) Oppegård som ved Hvam?
Ok.Nei det vet jeg ikke hvor erbor mellom Oslo og ski
ikke så langt fra tusenfryd..
Han sovner mellom 21-24 et stedNår legger dere bebisene for kvelden? Ser på FB gruppa for november at mange legger i 19-20 tiden.. Jeg legger han samtidig som meg jegI 22-23 tiden
![]()
God morgenendelig fredag!
Håper dette alle har sovet godt!
Okei, de er dyre.Ja likmørk rød str 3
God fredagsmorgenGod morgenendelig fredag!
Håper dette alle har sovet godt!
Vi har sovet veldig godt! Lille sover endaorker ikke stå opp jeg heller...
![]()
Dere da? B
Veldig deilig! Mangler bare kaffekoppen nå så hadde det vært perfekt! Men får besøk om en times tid, så vi burde vel ha våkna til liv snartÅå så deilig, må nyte slike dager![]()