Skravletråd

Oj det er tidlig :)

Min legges mellom 23-00. Nytter ikke før enda :p han er mest våken på kveldene :)
Ja, syns de er litt for små til å ha noe fast leggetid enda. Men jeg har jo ikke gjort dette før :P når er det egentlig man begynner med faste rutiner ift leggetid?

Ja, syns de er litt for små til å ha noe fast leggetid enda. Men jeg har jo ikke gjort dette før :P når er det egentlig man begynner med faste rutiner ift leggetid?
De to andre har tidlig begynnt med kl 9.. Denne traven vill ikke det så får ta det i hans tempo :)

Når legger dere bebisene for kvelden? Ser på FB gruppa for november at mange legger i 19-20 tiden.. Jeg legger han samtidig som meg jeg :P I 22-23 tiden :)
Er det en fb gruppe? Ikke fått med meg det engang jeg :D min leger seg rund kl 23-00.

Ikke sant :) her får han flaske litt over 22 :) så vi starter da :) jeg har prøvd før men han bare våkner :/
Har ikke noe bestemt rituale egentlig. Vi bytter til pysj rundt kl 10, demper lyset i stua og har det litt rolig. Men når jeg merker at hun er klar for å sove, sånn rundt kl 23-00 så tar jeg henne med meg i senga og ammer. Så sovner vi begge to :P

Ikke sant :) her får han flaske litt over 22 :) så vi starter da :) jeg har prøvd før men han bare våkner :/
Liker å være våken på kvelden han da :D tenker det er greit å følge deres rytme en stund til :)

Gir du bare mme til kvelds? Jeg bruker å amme først og så får han påfyll av mme etterpå :)

Har ikke noe bestemt rituale egentlig. Vi bytter til pysj rundt kl 10, demper lyset i stua og har det litt rolig. Men når jeg merker at hun er klar for å sove, sånn rundt kl 23-00 så tar jeg henne med meg i senga og ammer. Så sovner vi begge to :P
Hørtes kos ut :) samsover dere?

Det er jo en fin rutine det da :)

Liker å være våken på kvelden han da :D tenker det er greit å følge deres rytme en stund til :)

Gir du bare mme til kvelds? Jeg bruker å amme først og så får han påfyll av mme etterpå :)
Ja han er lik sin mor :p

Ja jeg gjør det :) jeg ammer ganske mye på kvelden så flasken er liksom bare på toppen :) men det er kun den ene han får til dagen :)
Gir du å bare kveld? :) eller ammer du å gir falske etterpå hele dagen?

Back
Topp