Hvilken type?Jeg vil ha bruuuus!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken type?Jeg vil ha bruuuus!
God bedring!Teite bihuler![]()
Litt i kaldeste laget syntes jeg. Håper ikke det skal være slik ei hel uke. Er like kaldt ute nå:/Oi hjelpes det var kaldt![]()
Vis vedlegget 156301Denne blant anet...søte blonde sko...en leopardtopp med bukse osv...skal legge ut i ebay tråden jeg![]()
Ligger ute i rokke/Berg. Litt dårlig på veibeskrivning. men dem har hjemmesideOk! Hvor er aasekjær?![]()
Det er det nok! Syns det er fint her og men gleder meg til å få malt og hengt opp litt flere bilder og sånnÅja, det er det ja! HeheHar vel egentlig alskens andre farger her inne også når jeg tenker meg om
Har liksom ikke noen gjennomgående stil. Men syns vi har det fint likevel, ikke sånn katalig-fint, men
![]()
Det hørtes godt utOvnsbakt laks med poteter, agurksalat og kokt gulrot![]()
De vokser sannelig fortHun her vil helst ikke ligge "baby" på armen lenger. Helst mer oppreist så hun kan titte![]()
Hehe så herligHer er det en som har lært seg å hyleog så smiler/ler han etterpå
![]()
![]()
Uff nei, det er ikke noe kjekt..Litt i kaldeste laget syntes jeg. Håper ikke det skal være slik ei hel uke. Er like kaldt ute nå:/
Ja. Litt vel fort :ODe vokser sannelig fort![]()
Mhm!Ja. Litt vel fort :O
Bra her, hva med dere?Heiapopper innom en tur
dagene går så fort! Nå ligger tassen og sover på puppen
vi venter på pappan som har vært to dager i Sandefjord på jobb.
Alt bra med alle?
Hehe så herligHer er det en som har lært seg å hyleog så smiler/ler han etterpå
![]()
![]()
Er jo så lite en får gjort utenfor huset. Orker ikke trille rundt på senteret hver dag heller. HeheUff nei, det er ikke noe kjekt..
Takk :/ de blir tette hele tiden joGod bedring!
Er jo så lite en får gjort utenfor huset. Orker ikke trille rundt på senteret hver dag heller. Hehe
Vil ha litt ordentlig trillevær
Det er kjedelig! :/Takk :/ de blir tette hele tiden jo![]()
Oi. Det var litt forskjellig temperatur gitt. Hvor bor du?Ja sol og -1 heheog så tar jeg gjerne vår snart og
![]()