Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff jeg å.. Prøver å la være nå da men ikke så lett det derHadde en pause fra ebay lenge...nå har jeg fått dilla igjen...farlig farlig!!
Var -26 i stad :/ bor i nes i AkershusJa her og, ikke helt happy med det jeg, men.. Hvor bor du hen?
Så godt at alt var braTakk for det
Det gik supert. Alt fint
Så koselig![]()
Sånn periode har min hatt på kvelden i det siste. Er gjerne våken mellom kl 18-00, bortsett fra et par dupper mens hun får mat.Der tror jeg endelig snuppa sovnetHar hun kavet siden vi kom inn døren og vært overtrøtt i over 3t
![]()
HeiheiHeiapopper innom en tur
dagene går så fort! Nå ligger tassen og sover på puppen
vi venter på pappan som har vært to dager i Sandefjord på jobb.
Alt bra med alle?
nei alt for mye fint derUff jeg å.. Prøver å la være nå da men ikke så lett det der
Så kjekt.DSå godt at alt var bravi har kost oss borte på baby besøk
![]()
Ok! Hvor er aasekjær?Kan kaste jule treet på aasekjær tror jeg, hk halden har innsamling av juletrær på tista men det var om lördagen![]()
Åja, det er det ja! HeheHøres fint ut ja! Våre er også ikea, men hvite med gjennomsiktig mønster. Blått er in i år så jeg på tv hehe![]()
Du eller snuppa?HeiheiBare bra her.
Vært på 6ukers kontroll i dag![]()
Er nesten farlig i noen perioder :O går heldigvis i rykk og napp disse periodene; )Hadde en pause fra ebay lenge...nå har jeg fått dilla igjen...farlig farlig!!
Ovnsbakt laks med poteter, agurksalat og kokt gulrotMiddag i dag?
Hun her vil helst ikke ligge "baby" på armen lenger. Helst mer oppreist så hun kan titteDriver deres små å bøyer seg frem for å sitte mer opp?? Her har hun begynt med det, vil ikke ligge bakover på fanget![]()
Oi hjelpes det var kaldtVar -26 i stad :/ bor i nes i Akershus![]()