Skravletråd

Heihei dere:) denne uka har gått i ett føler jeg:eek: frisør, babytreff og bytur. Skal ha dåp neste søndag, og det ble bestemt forrige mandag så er litt å gjøre:p men vi skal ha felles med barnet til broren min, så det blir gøy:) blir stor dåp med nærmere 50 gjester:eek:
Så utrolig greit å ha det sammen da :D Vi hadde 45 sist, men skal ha det hjemme nå så da er det ikke plass til så mange :P

Der tror jeg endelig snuppa sovnet:P Har hun kavet siden vi kom inn døren og vært overtrøtt i over 3t:P

Åjda.. heh.. visste jeg ikke!

Vi flytta hit for et par år siden, og da spurte jeg mannen om det ikke er no innsamling.Da bare så han rart på meg og sa at det hadde han aldri hørt om! Ingen av naboene her heller som setter ut treet... så jeg har ingen aning. Får undersøke om hvor vi evt kan dra å kaste det da..
Kan kaste jule treet på aasekjær tror jeg, hk halden har innsamling av juletrær på tista men det var om lördagen:)

Endelig fått skrudd sammen den høye sjekken å :) nå har jeg ryddet å styrt slik at alt er på plass i den :D fått satt på noen klær og lager nå middag :D så greit nå som mini helst vill sove i vogna si :D får gjort så mye mer :D

Endelig fått skrudd sammen den høye sjekken å :) nå har jeg ryddet å styrt slik at alt er på plass i den :D fått satt på noen klær og lager nå middag :D så greit nå som mini helst vill sove i vogna si :D får gjort så mye mer :D
Åh så greit :D vi er ikke der ennå :P

Back
Topp