Skravletråd

Her har jeg fått opp hvite med mønster :D
Var det jeg og skulle. Hvite med blått mønster. Ikeagardiner. Kjempefine! Og så går blått litt igjen i stua her, så dem passer så veldig fint inn :) og så er jeg veldig glad i mønster da :)

da husker du rett;)
Når skal dere ha dåp?
Vi skal ikke ha dåp, vi :) Hadde ikke det for førstemann heller. Har et kristent livssyn, men dåp er ikke helt vår greie :D Er veldig koselig da, så skjønner at andre velger å gjøre det men. Hva med dere?

Vi skal ikke ha dåp, vi :) Hadde ikke det for førstemann heller. Har et kristent livssyn, men dåp er ikke helt vår greie :D Er veldig koselig da, så skjønner at andre velger å gjøre det men. Hva med dere?
Okei:D Har dere noen annen slags markering da?:)
Vi har dåp ja. 13 mars:)

Var det jeg og skulle. Hvite med blått mønster. Ikeagardiner. Kjempefine! Og så går blått litt igjen i stua her, så dem passer så veldig fint inn :) og så er jeg veldig glad i mønster da :)
Høres fint ut ja! Våre er også ikea, men hvite med gjennomsiktig mønster. Blått er in i år så jeg på tv hehe :P

Heihei dere:-) denne uka har gått i ett føler jeg:o frisør, babytreff og bytur. Skal ha dåp neste søndag, og det ble bestemt forrige mandag så er litt å gjøre:P men vi skal ha felles med barnet til broren min, så det blir gøy:) blir stor dåp med nærmere 50 gjester:o

Heihei dere:-) denne uka har gått i ett føler jeg:o frisør, babytreff og bytur. Skal ha dåp neste søndag, og det ble bestemt forrige mandag så er litt å gjøre:P men vi skal ha felles med barnet til broren min, så det blir gøy:) blir stor dåp med nærmere 50 gjester:o
Ikke rart du har det travelt da nei :) det blir stort selskap da :D

Å? De var bare på taket hos foreldrene mine som jeg kan huske :p men det er mange år siden da :p
Trodde og det, derfor vi kjøpte stige :P Men nei, bare innvendig visst, brannslokningsapparat, røykvarslere, peisen, vedovn i kjelleren og noen luker og sånt :P

Mi gjør også det, blir rasende når hvis vi ikke drar henne opp :p
hehe her styrer hun og presser seg fremover haha :P Ser jo ikke videre avslappende ut, len deg tilbake å slapp av tenker nå jeg :P

Back
Topp