Var det jeg og skulle. Hvite med blått mønster. Ikeagardiner. Kjempefine! Og så går blått litt igjen i stua her, så dem passer så veldig fint innHer har jeg fått opp hvite med mønster![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var det jeg og skulle. Hvite med blått mønster. Ikeagardiner. Kjempefine! Og så går blått litt igjen i stua her, så dem passer så veldig fint innHer har jeg fått opp hvite med mønster![]()
Vi skal ikke ha dåp, vida husker du rett
Når skal dere ha dåp?
OkeiVi skal ikke ha dåp, viHadde ikke det for førstemann heller. Har et kristent livssyn, men dåp er ikke helt vår greie
Er veldig koselig da, så skjønner at andre velger å gjøre det men. Hva med dere?
Å? De var bare på taket hos foreldrene mine som jeg kan huskeSå bra![]()
Han spurte fæltVar ikke alt jeg visste
Men gikk greit da.. Trodde han skulle på taket jeg, men nei
Bare inne..
Nydelig
Det går så fint såHihi nei langpanne, jeg er ikke særlig flink på pynting![]()
Driver deres små å bøyer seg frem for å sitte mer opp?? Her har hun begynt med det, vil ikke ligge bakover på fanget![]()
Høres fint ut ja! Våre er også ikea, men hvite med gjennomsiktig mønster. Blått er in i år så jeg på tv heheVar det jeg og skulle. Hvite med blått mønster. Ikeagardiner. Kjempefine! Og så går blått litt igjen i stua her, så dem passer så veldig fint innog så er jeg veldig glad i mønster da
![]()
Håper bursdagsbarnet blir fornøyd i alle fallDet går så fint så![]()
Det gjør han helt sikkertHåper bursdagsbarnet blir fornøyd i alle fall![]()
Ikke rart du har det travelt da neiHeihei deredenne uka har gått i ett føler jeg
frisør, babytreff og bytur. Skal ha dåp neste søndag, og det ble bestemt forrige mandag så er litt å gjøre
men vi skal ha felles med barnet til broren min, så det blir gøy
blir stor dåp med nærmere 50 gjester
![]()
Bra med valker hihiHerlig!En god del over g.snitt hun da
![]()
Trodde og det, derfor vi kjøpte stigeÅ? De var bare på taket hos foreldrene mine som jeg kan huskemen det er mange år siden da
![]()
hehe her styrer hun og presser seg fremover hahaMi gjør også det, blir rasende når hvis vi ikke drar henne opp![]()
AhaTrodde og det, derfor vi kjøpte stigeMen nei, bare innvendig visst, brannslokningsapparat, røykvarslere, peisen, vedovn i kjelleren og noen luker og sånt
![]()