Uffdet høres ut som det ja
håper det løsner fort
Takk håper det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uffdet høres ut som det ja
håper det løsner fort
Ja det var godtJaggu ikke verst.
Her ble det ostesmørbrød![]()
God morgen alle skjønne jenter!!
Hva er planene for dagen:?
Her skal vi på 6ukers kontroll om ikke lenge:Spennende
TakkKan høres sånn ut ja...håpe det går fort over...
God morgen.. vi har hatt en super natt. Sovnet rundt 24 og våknet kl 6 for mat også igjen må. Jeg har hatt 1t på morningen alene før hun våknet og det var fantastisk
Nå er det å gjøre seg klare for å reise en tur til en kjekkas som er 4 dager yngre enn henne bare
Ha en strålende dag i kulden![]()
Kjedelig å måtte stå opp når de sover lenge. HeheSå deilig daJeg sto opp kvart på 8 og hun sto ikke opp før nå kvart på 11
Hadde vært deilig å sove litt til, men fikk feier her så.. gjesp
Men har sovet bra da
Hun lå i egen seng til 4.
Her er det -20 :O , og kaldere skal det bli sies det:O
Kjedelig å måtte stå opp når de sover lenge. Hehe
Så flink hun har vært da![]()
Åjda.. heh.. visste jeg ikke!Fordi det var mye kvae i det kunne det avgi giftige gasser i rommet eller noe. Her er det juletreinnsamling av kommunen, har dere ikke det?
For et fantastisk vær idag! Vil bare uuut, uut på tur♡
Åjda.. heh.. visste jeg ikke!
Vi flytta hit for et par år siden, og da spurte jeg mannen om det ikke er no innsamling.Da bare så han rart på meg og sa at det hadde han aldri hørt om! Ingen av naboene her heller som setter ut treet... så jeg har ingen aning. Får undersøke om hvor vi evt kan dra å kaste det da..
Her er det -12 så det funker jo dårlig.. men kjennner jeg lengter etter å komme meg på tur. Ut i skogen på ski, brenne bål.. åh.. kanskje neste vinter hvis vi får tak i brukt pulkHer og men er for kaldt! -11 nå, kvier meg for å ta henne ut. Hvordan er gradene hos deg?
Prøvde å søke på nett, men fant ikke. Men syns den kommunen her er sinnsykt dårlig på å informere på nett. Hvis man ikke er vokst opp her og kjenner byen, så er det ikke så lett å vite om ting, tilbud til barn feks. Syns jeg i hvert fallIkke? Hm. Det er her, og var i oslo også. Ligger på nettet hvor man kan legge trærne, det er ikke rett utenfor huset liksom. Men ikke sikkert det er der du bor da!!
Takk for detSå spennendelykke til på kontroll
Vi skal besøke en kjekkas som er 4 dager yngre enn vesla bareblir koselig
![]()
jeg har fortsatt dilla på det heheJa det var godt
Ostesmørbrød er også godtLenge siden jeg har spist det nå.
Takk. Det gikk supertGod morgen
Så spennende da, lykke til
Her er det veldig kaldt så vi holder oss inne! Har hatt feiern her da hehe![]()
Kaldt hos dere i følge mamma...hva ligger det på nåFor et fantastisk vær idag! Vil bare uuut, uut på tur♡
Ja, 6 mnd er det ikke?Her er det -12 så det funker jo dårlig.. men kjennner jeg lengter etter å komme meg på tur. Ut i skogen på ski, brenne bål.. åh.. kanskje neste vinter hvis vi får tak i brukt pulkda må vel frøkna værenstor nok til å kunne sitte litt i pulk vel?