Skravletråd

God morgen :)

Ja heldigvis er det snart helg. Mannen har bare en kveldsvakt igjen nå så har han helg :) ganske deilig å ha han hjemme den fredagen altså :)
Å i hvertfall er det deilig å slippe skole i helgene . I dag sov faktisk de to andre å godt så vi våknet ikke før kvart på 8 :eek: men rakk å komme ut døren til noen få min over 8 så de rekker skolen heldigvis :p :)

God morgen! Ja det kan jeg tenke meg :)
Så godt de rakk det da :) Litt deilig å sove lenge da, selv om det ble stress?

God morgen :) Håper dere har sovet bra. Det har i grunn vi, hun lå i egen seng til 4, deilig :) Sto opp kvart på 8.. Hun sover ennå, men jeg ville opp da for vi får feier mellom 9 og 12 sto det.. Vet ikke helt om jeg trenger å gjøre noe når de kommer jeg :P Men er nå klar i alle fall. Har dusja og spist frokost.. Mannen kjøpte og satte ut stige i går. Måtte ha laaang stige, har høyt hus.. :o

Det er sant :) det var det :) men gleder meg til helg p mer søvn :D håper de to andre er med på det å klarer å stå opp som venner :D

Det håper vi :D Blir bursdagshelg her denne helgen :D :D Litt spent på å prøve å lage fotballkake, men :P

I går kveld begynte ene puppen å gjøre vondt og det gjør den ennå! Har en rød flekk på den.. Det er vel en tett melkegang det da? Håper det går over fort..

Kaldt hos dere? Her er det -12 nå så det blir vel innedag igjen..

God morgen :) Håper dere har sovet bra. Det har i grunn vi, hun lå i egen seng til 4, deilig :) Sto opp kvart på 8.. Hun sover ennå, men jeg ville opp da for vi får feier mellom 9 og 12 sto det.. Vet ikke helt om jeg trenger å gjøre noe når de kommer jeg :P Men er nå klar i alle fall. Har dusja og spist frokost.. Mannen kjøpte og satte ut stige i går. Måtte ha laaang stige, har høyt hus.. :o
God morgen :) ja vi har det :) mini sovnet halv 12 å sov til 6. Så sovnet han med en gang etter det å sover godt enda :)

Tror ikke du skal gjøre noe nei :) jeg gjorde hvertfall ikke noe når de var hos foreldrene mine

God morgen alle skjønne jenter!!:D

Hva er planene for dagen:;)?

Her skal vi på 6ukers kontroll om ikke lenge::D Spennende

I går kveld begynte ene puppen å gjøre vondt og det gjør den ennå! Har en rød flekk på den.. Det er vel en tett melkegang det da? Håper det går over fort..
Kan høres sånn ut ja...håpe det går fort over...

God morgen :) Håper dere har sovet bra. Det har i grunn vi, hun lå i egen seng til 4, deilig :) Sto opp kvart på 8.. Hun sover ennå, men jeg ville opp da for vi får feier mellom 9 og 12 sto det.. Vet ikke helt om jeg trenger å gjøre noe når de kommer jeg :p Men er nå klar i alle fall. Har dusja og spist frokost.. Mannen kjøpte og satte ut stige i går. Måtte ha laaang stige, har høyt hus.. :eek:
Åhh...er så kjipt når man får sånne tidspunkt...går man å venter så lenge:P

God morgen.. vi har hatt en super natt. Sovnet rundt 24 og våknet kl 6 for mat også igjen må. Jeg har hatt 1t på morningen alene før hun våknet og det var fantastisk:D
Nå er det å gjøre seg klare for å reise en tur til en kjekkas som er 4 dager yngre enn henne bare:)
Ha en strålende dag i kulden:)

God morgen :) ja vi har det :) mini sovnet halv 12 å sov til 6. Så sovnet han med en gang etter det å sover godt enda :)

Tror ikke du skal gjøre noe nei :) jeg gjorde hvertfall ikke noe når de var hos foreldrene mine

Så bra :)

Han spurte fælt :o Var ikke alt jeg visste :P Men gikk greit da.. Trodde han skulle på taket jeg, men nei :P Bare inne..

Back
Topp