Så herligJa, hun har lagt på seg godt og følger sin kurve perfekt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så herligJa, hun har lagt på seg godt og følger sin kurve perfekt![]()
Det er så herlig <3Tenk at an kan bli så lykkelig av babylyder, at man nesten bare vil gråte! ♡ Hadde ei veldig blid ei her ved siden av meg nettopp. Ligger å smiler og prater, med verdens deiligste god-lyder![]()
Oj det er tidligNår legger dere bebisene for kvelden? Ser på FB gruppa for november at mange legger i 19-20 tiden.. Jeg legger han samtidig som meg jegI 22-23 tiden
![]()
Ja, syns de er litt for små til å ha noe fast leggetid enda. Men jeg har jo ikke gjort dette førOj det er tidlig![]()
Min legges mellom 23-00. Nytter ikke før endahan er mest våken på kveldene
![]()
De to andre har tidlig begynnt med kl 9.. Denne traven vill ikke det så får ta det i hans tempoJa, syns de er litt for små til å ha noe fast leggetid enda. Men jeg har jo ikke gjort dette førnår er det egentlig man begynner med faste rutiner ift leggetid?
Er det en fb gruppe? Ikke fått med meg det engang jegNår legger dere bebisene for kvelden? Ser på FB gruppa for november at mange legger i 19-20 tiden.. Jeg legger han samtidig som meg jegI 22-23 tiden
![]()
Ja, det er det!Det er så herlig <3
Hahaha! Ja, man sparer på detHihiman sparer jo penger når man handler på salg vet du
![]()
Så bra! Ja er jo det som er viktig, ikke hva alle andre veierSå herligopp 460 g siste to uker min også
er bare 4150 da.. Men følger sin egen kurve
![]()
Starter kveldsstellet når han begynner å bli trøtt jegDe to andre har tidlig begynnt med kl 9.. Denne traven vill ikke det så får ta det i hans tempo![]()
Ja er en novembergruppe der ogsåEr det en fb gruppe? Ikke fått med meg det engang jegmin leger seg rund kl 23-00.
Ikke santStarter kveldsstellet når han begynner å bli trøtt jeg![]()
Har ikke noe bestemt rituale egentlig. Vi bytter til pysj rundt kl 10, demper lyset i stua og har det litt rolig. Men når jeg merker at hun er klar for å sove, sånn rundt kl 23-00 så tar jeg henne med meg i senga og ammer. Så sovner vi begge toIkke santher får han flaske litt over 22
så vi starter da
jeg har prøvd før men han bare våkner :/
ÅjaJa er en novembergruppe der ogsåjeg er ikke så aktiv der da. Men inne å leser innimellom
![]()
Liker å være våken på kvelden han daIkke santher får han flaske litt over 22
så vi starter da
jeg har prøvd før men han bare våkner :/
Hørtes kos utHar ikke noe bestemt rituale egentlig. Vi bytter til pysj rundt kl 10, demper lyset i stua og har det litt rolig. Men når jeg merker at hun er klar for å sove, sånn rundt kl 23-00 så tar jeg henne med meg i senga og ammer. Så sovner vi begge to![]()
Oi. Det var litt forskjellig temperatur gitt. Hvor bor du?
Termin november 2015 norgeÅjaDet må jeg sjekke ut
heter den bare november 2015 liksom?
Det er jo en fin rutine det daHar ikke noe bestemt rituale egentlig. Vi bytter til pysj rundt kl 10, demper lyset i stua og har det litt rolig. Men når jeg merker at hun er klar for å sove, sånn rundt kl 23-00 så tar jeg henne med meg i senga og ammer. Så sovner vi begge to![]()
Ja han er lik sin morLiker å være våken på kvelden han datenker det er greit å følge deres rytme en stund til
![]()
Gir du bare mme til kvelds? Jeg bruker å amme først og så får han påfyll av mme etterpå![]()