Skravletråd

Var ikke helt superbevegelig i morges når jeg våknet etter å ha sovnet mens jeg ammet heller. Ikke sittende, jeg lå i en ikke helt ideelt stilling... Måtte bare sette alarmen på utsetting og snu meg rundt og se om jeg fikk kroppen i vater

Den følelsen når du våkner etter å ha sovet i 2 1/2 time - SITTENDE! Auuuuu.... var ikke akkurat bevegelig før, men nå?! Nesten som jeg må ringe mannen på jobb å be han komme å knekke meg ut av stillingen :D
Oi, ha ha, ikke meningen å le men kjenner meg så igjen :D :D :D Hihi, må selv sitte å sove, i hvert fall de gangene jeg dupper av i sofaen. Når en våkner da er det som at man skulle hatt en alarmknapp rundt halsen som kunne ringt etter assistanse. Gurland:p Skal bli bra godt å bli kvitt disse gravidplagene nå....

Noen som vet hvor lang tid det tar før bekkenet er nogenlunde som seg selv igjen etter fødsel? Husker ikke hvor lang tid det tok sist gang.....:meh:

Føler meg altså såå lur her jeg sitter med varmeflaska på glufselura:-P Men jeg har da så inni h**vete vondt i skambeinet!!:confused:Kjennes ut som jeg har slått meg skikkelig, men jeg har jo ikke det... Jm mente at det er lillegutt som ligger å stanger i beinet med hodet, så det er derfor jeg får smerter.. Det er mildt sagt veldig lite behagelig! :( Menmen, nå får vi håpe han snart har lyst til å komme ut å hilse på!;)
Hva bedriver dere tiden med i kveld da, damer?:-) Jeg venter egentlig bare på 4 stjerners middag jeg nå, er nada å se på tv, og modemet har klikka her i dag, så får ikke sett serier på Netflix:mad:

Det hørtes ikkeno godt ut, frøken. Håper varmeflaska hjelper :)

Ingen spes planer i kveld. Lillejenta mi driver nå å skifter om til skidress da skikarusellen starter opp i dag. Så jeg skal nyte en stille stund hjemme mens de er der.
Kjenner jeg orker ikke dra bort dit nå i folkemengden.

Tror jeg skal prøve å lukke øynene og prøve å la vær å skru på tv'en ;)

Det hørtes ikkeno godt ut, frøken. Håper varmeflaska hjelper :)

Ingen spes planer i kveld. Lillejenta mi driver nå å skifter om til skidress da skikarusellen starter opp i dag. Så jeg skal nyte en stille stund hjemme mens de er der.
Kjenner jeg orker ikke dra bort dit nå i folkemengden.

Tror jeg skal prøve å lukke øynene og prøve å la vær å skru på tv'en ;)
Det er ikke akkurat godt nei, men varmeflaska pleier å lindre litt:-)
Kos deg med litt alenetid, man trenger det i blant! :-)

Jeg venter på at gutta skal legge seg, er så utslitt om dagen at jeg vil bare få de i seng... da skal jeg lage meg kveldsmat, gulrot og dip og benke meg på gjesterommet og se på serier. Alt for å slappe av!

Det er ikke akkurat godt nei, men varmeflaska pleier å lindre litt:-)
Kos deg med litt alenetid, man trenger det i blant! :-)
Nååååå er de dratt. Eeeer så lei den evige diskusjonen med 6 åringen min om klær....12 minus ute, nekter å ha på ull under skidressen. Enkelt, niks!
Men ull det ble ;)
Koker over i hodet på hormonelle mora da... Så nå var det godt de dro :P

Godt den lindrer :)
Kanskje jeg skal prøve meg på varmeflaske i lyskene, føler meg slått der :(

Nååååå er de dratt. Eeeer så lei den evige diskusjonen med 6 åringen min om klær....12 minus ute, nekter å ha på ull under skidressen. Enkelt, niks!
Men ull det ble ;)
Koker over i hodet på hormonelle mora da... Så nå var det godt de dro :p

Godt den lindrer :)
Kanskje jeg skal prøve meg på varmeflaske i lyskene, føler meg slått der :(
Oooh, know the feeling! :-P Hender seg den diskusjonen kommer opp her med bonusene på 5, særlig guttungen:-P Da er valget enkelt: ha på ull, så dress, eller gå på rommet å bli der!! Han elsker å være ute da, så han ombestemmer seg som regel;) Skal ikke være enkelt alltid, hehe!:D

Ja, det burde du prøve!:-) Huff, hadde det sånn i lyska i natt jeg, ikke godt altså!:(

Blir strikking og tv her også :-) Håper å få koblet til PCen sånn at jeg kan se Dr. Who (litt geek, I know, men så gøy :-D ), hvis ikke må jeg finne meg noe gøy på Netflix eller viaplay. I dag har det endelig snødd litt her, så er nydelig og hvitt ute :-) Vurderer faktisk akebrett til barnehagen i morgen om jeg orker! Hadde også is og sjokoladesaus til dessert, veldig godt, og ganske koselig. Toåringen koste seg, ikke ofte hun får is ;-)

Oooh, know the feeling! :-P Hender seg den diskusjonen kommer opp her med bonusene på 5, særlig guttungen:-P Da er valget enkelt: ha på ull, så dress, eller gå på rommet å bli der!! Han elsker å være ute da, så han ombestemmer seg som regel;) Skal ikke være enkelt alltid, hehe!:D

Ja, det burde du prøve!:-) Huff, hadde det sånn i lyska i natt jeg, ikke godt altså!:(

Ah, kjenner til den... Hihi, de tror de er bosser vettu. Hu mi har alltid vært super sær på klær...helt siden typ 2 års alder. My god. Lurer på åssn hu blir i puberteten/tenårene ;)

Nei fader, de lyskene tar drepen på meg snart. Må nesten ha hjelp ut av sofaen/senga, spes etter å ha ligget på siden. Hjelper ikke med pute imlm beina heller :(

Nå har jeg akk lurt til meg litt gulerotkakerester fra kjøleskapet, pusset tennene og lagt meg faktisk.

Natta :D

Ah, kjenner til den... Hihi, de tror de er bosser vettu. Hu mi har alltid vært super sær på klær...helt siden typ 2 års alder. My god. Lurer på åssn hu blir i puberteten/tenårene ;)

Nei fader, de lyskene tar drepen på meg snart. Må nesten ha hjelp ut av sofaen/senga, spes etter å ha ligget på siden. Hjelper ikke med pute imlm beina heller :(

Nå har jeg akk lurt til meg litt gulerotkakerester fra kjøleskapet, pusset tennene og lagt meg faktisk.

Natta :D
Ooh yes!:-P De skal da visst få lov til å prøve seg, men jeg merker at pedagogen i meg slår inn ganske hardt på det der;) Har hatt mine fighter i bhg oppgjennom for å si det sånn! :-P Hoho, det kan bli gøy!:-P Hu frøkna her fikk sminkeskrin av bestemora til jul, så hu brukte myye (!) tid på badet i romjula;) Kan bli artig om 8-10 år!:-P

Huff, det høres velkjent ut!:( Brukte et kvarter på å få kava meg ut av senga i går jeg, var egentlig glad det var bare jeg og kattene hjemme, slik at ingen så meg!:D Pute mellom beina er bare oppskrytt :(

Ååh, gulrotkake hørtes godt ut!!:-) Blir strax senga her og;) Nattinatt!:D

Oi, ha ha, ikke meningen å le men kjenner meg så igjen :D :D :D Hihi, må selv sitte å sove, i hvert fall de gangene jeg dupper av i sofaen. Når en våkner da er det som at man skulle hatt en alarmknapp rundt halsen som kunne ringt etter assistanse. Gurland:p Skal bli bra godt å bli kvitt disse gravidplagene nå....

Noen som vet hvor lang tid det tar før bekkenet er nogenlunde som seg selv igjen etter fødsel? Husker ikke hvor lang tid det tok sist gang.....:meh:
Fysio ba oss vente tre mnd, gi kroppen den tiden før vi ba legen om henvisning for å komme tilbake etter fødsel.

For min del er det ute omtrent i det babyen er ute

Andre som er potte tett i nesen nå mot slutten? Holder på å bli småsprø. Og på kveldstid kan jeg ikke annet enn å ta litt nesespray for å i det hele tatt få sove litt...

Ooh yes!:-P De skal da visst få lov til å prøve seg, men jeg merker at pedagogen i meg slår inn ganske hardt på det der;) Har hatt mine fighter i bhg oppgjennom for å si det sånn! :-P Hoho, det kan bli gøy!:-P Hu frøkna her fikk sminkeskrin av bestemora til jul, så hu brukte myye (!) tid på badet i romjula;) Kan bli artig om 8-10 år!:-P

Huff, det høres velkjent ut!:( Brukte et kvarter på å få kava meg ut av senga i går jeg, var egentlig glad det var bare jeg og kattene hjemme, slik at ingen så meg!:D Pute mellom beina er bare oppskrytt :(

Ååh, gulrotkake hørtes godt ut!!:-) Blir strax senga her og;) Nattinatt!:D

Pute mellom beina skulle jo være såå fantastisk! :-( ender opp med at puta havner på gulvet ved fotenden om natta :-P

Andre som er potte tett i nesen nå mot slutten? Holder på å bli småsprø. Og på kveldstid kan jeg ikke annet enn å ta litt nesespray for å i det hele tatt få sove litt...

Ja, har vært potte tett i en par uker nå. Blir smågal hver kveld av det. Er så tett om natta at våkner noen ganger av min egen snork, haha. Forferdelig irriterende!

Det er pyton :) haha... sovner overalt :D
Hos meg forsvant alle bekkenplager så fort baby var ute sist gang, så håper på det denne gangen også :)

Åååå... har så rastløse bein i kveld!!! Ligger å rister på de :( Ingenting som hjelper...

Ligger her å små furter og er utålmodig. Dårlig søvn, maserier av og på i to dager og nedpress av og på. Føler kroppen terger meg :D Flere som venter tappert på den lille mageboeren?

Ligger her å små furter og er utålmodig. Dårlig søvn, maserier av og på i to dager og nedpress av og på. Føler kroppen terger meg :D Flere som venter tappert på den lille mageboeren?
I'm with you!!
Våknet uendelig mange ganger i natt og tenkte "nå er det noe på gang". Vet ikke om jeg drømte på meg rier eller om jeg hadde reelt vondt :p Var supertrøtt i tillegg. Skulle ønske jeg ikke var så utålmodig. For jeg har noen dager igjen ennå, og koser meg jo egentlig godt på dagtid med å sysle med litt og slappe av..

Back
Topp