Snuppa er frisk. Hun har bare ikke skjønt at hun skal sove om nettene. Minien er syk, men gubben tar seg av han i natt![]()
Ahh.. Er det sånn å forstå..
God bedring til minien
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snuppa er frisk. Hun har bare ikke skjønt at hun skal sove om nettene. Minien er syk, men gubben tar seg av han i natt![]()
Tusen takkAhh.. Er det sånn å forstå..Hvor gammel er snuppa di? Håper døgnrytmen hennes endrer seg snart!
God bedring til minien<3
har aldri vært noe fan av tørre kaker jeg heller.. Men merker at det har endret seg under svangerskapet
![]()
Nå om dagen føler jeg at jeg spiser alt mulig
Hva slags sjokoladekake er det du tenker å lage?![]()
Tusen takk![]()
Hun er 14 måneder. Har aldri sovet mer enn fire timer i strekki det siste har hun våknet en gang i timen
Jajeg er fortsatt på listen
![]()
Men nå får jeg finne frem bøkene og lese litt![]()
god natt![]()
Ja man kan få lyst på mye rart når man er gravid Hehe
Nei det vet jeg ikke ennå, lurer på å utsette kaka til vi skal ha besøk 2 juledag. Er jo ikke vits med en hel kake til meg og frøkna liksom![]()
Krysser fingrene for at morgeninspeksjon heller ikke viser mer, om en times tid.Så bra at det ikke har kommet flere prikker!! Krysser fingrene for at det ikke er vannkopper!!
Ser den. Hva ellers skal man si, liksom?Ja, det er kjekt uansettmen det var det beste jeg klarte å skrive..
![]()
Hvis du tenker fornuftig er det kanskje ikke noen vits å bake en hel kake til dere to!! He heMen på denne tiden av året forsvinner ofte mat fornuften!! Den eksisterer i hvertfall ikke hos meg om dagen!!
![]()
Forresten, jeg har et tips til oppskrift på en utrolig god og saftig langpanne sjokoladekake!! Den kan fryses ned og er like god når du tiner den igjen
http://www.detsoteliv.no/oppskrift/barnehagens-beste-sjokoladekake
God morgenså ble man vekkt av at de over begynte å støvsuge kl 6
litt tidlig syns jeg da
![]()
HahaHaha det er sånt jeg kan gjøre, men bare når jeg vet at de ikke er hjemme nede eller at det ikke bor noen der![]()
Hahaja hvis det ikke er noen hjemme er det greit
vi hører de veldig godt
kjøkkenet dems er rett over soverommet vårt
![]()
HahaIkke så gøy det nei.. Her trur jeg ikke at jeg har lik døgnrytme som de nede, så mens de er våkne store deler av natta og så sover til langt på dag. Så må jeg opp tidlig så da starter jeg bråkingen min Haha
Er viktig å nyte det ogsåÅåja. Det får vi![]()
Det var jaggu tidlig....God morgenså ble man vekkt av at de over begynte å støvsuge kl 6
litt tidlig syns jeg da
![]()
Den er kjempegodAldri hørt om![]()