Skravletråd desember

:D har aldri vært noe fan av tørre kaker jeg heller.. Men merker at det har endret seg under svangerskapet :p :p Nå om dagen føler jeg at jeg spiser alt mulig :p

Hva slags sjokoladekake er det du tenker å lage? :D

Ja man kan få lyst på mye rart når man er gravid Hehe

Nei det vet jeg ikke ennå, lurer på å utsette kaka til vi skal ha besøk 2 juledag. Er jo ikke vits med en hel kake til meg og frøkna liksom :P

Ja man kan få lyst på mye rart når man er gravid Hehe

Nei det vet jeg ikke ennå, lurer på å utsette kaka til vi skal ha besøk 2 juledag. Er jo ikke vits med en hel kake til meg og frøkna liksom :P

Hvis du tenker fornuftig er det kanskje ikke noen vits å bake en hel kake til dere to!! He he :p Men på denne tiden av året forsvinner ofte mat fornuften!! Den eksisterer i hvertfall ikke hos meg om dagen!! :p

Forresten, jeg har et tips til oppskrift på en utrolig god og saftig langpanne sjokoladekake!! Den kan fryses ned og er like god når du tiner den igjen ;)

http://www.detsoteliv.no/oppskrift/barnehagens-beste-sjokoladekake

Så bra at det ikke har kommet flere prikker!! Krysser fingrene for at det ikke er vannkopper!!
Krysser fingrene for at morgeninspeksjon heller ikke viser mer, om en times tid.

Jeg våkna, måtte på do, og får ikke sove, så her ligger jeg

God morgen :) så ble man vekkt av at de over begynte å støvsuge kl 6 :o litt tidlig syns jeg da :p

Hvis du tenker fornuftig er det kanskje ikke noen vits å bake en hel kake til dere to!! He he :p Men på denne tiden av året forsvinner ofte mat fornuften!! Den eksisterer i hvertfall ikke hos meg om dagen!! :p

Forresten, jeg har et tips til oppskrift på en utrolig god og saftig langpanne sjokoladekake!! Den kan fryses ned og er like god når du tiner den igjen ;)

http://www.detsoteliv.no/oppskrift/barnehagens-beste-sjokoladekake

Akkurat det er ikke noe problem her, blir ikke så mye ekstra i matveien spm regel :P

Den skal jeg sjekke ut, takk for link :)

Haha det er sånt jeg kan gjøre, men bare når jeg vet at de ikke er hjemme nede eller at det ikke bor noen der :P
Haha :p ja hvis det ikke er noen hjemme er det greit :p vi hører de veldig godt :o kjøkkenet dems er rett over soverommet vårt :p

Haha :p ja hvis det ikke er noen hjemme er det greit :p vi hører de veldig godt :o kjøkkenet dems er rett over soverommet vårt :p

Ikke så gøy det nei.. Her trur jeg ikke at jeg har lik døgnrytme som de nede, så mens de er våkne store deler av natta og så sover til langt på dag. Så må jeg opp tidlig så da starter jeg bråkingen min Haha

Ikke så gøy det nei.. Her trur jeg ikke at jeg har lik døgnrytme som de nede, så mens de er våkne store deler av natta og så sover til langt på dag. Så må jeg opp tidlig så da starter jeg bråkingen min Haha
Haha :D glad de over ikke har sånn "være våken hele natta" døgnryttme, hadde blitt litt sjokkert siden de er en familie på 4! Ser for meg hvordan det hadde vært om alle fire skulle rangla rundt på natta, haha :p

Back
Topp