Skravletråd desember

ja, det hadde jo vært kjekt uansett da. vi har en av hver fra før og virkelig ingen ønsker om det ene eller det andre, men vi er nå forberedt på ei lita jente igjen nå da, så vi gleder oss til å møte henne.

I 3D? :p
Mannen er også helt star wars geek, men han fikk ikke med seg noen å se den før neste uke :p
Nei. Han klarer ikke se 3D. Blir bare ør i hodet :p
Her var de andre så ubesluttsomme angående om de var ledig eller ikke. Så han dro bare alene :p

Krysser fingrene hardt for at det ikke dukker opp flere prikker på lillesøster i natt. To prikker på magen hennes i kveld. Både jeg og mannen tenkte samme tanke. Ingen av dem har hatt vannkopper enda.

Ikke typisk forløp, for det skal visst normalt starte i ansikt eller hodebunn, og gjerne med feber i forkant. Feber har hun ikke, og bare to prikker på magen, så vi venter spent på å se hvordan de ser ut i morgen.

Nissefest i bhg i morgen som hun gjerne vil være med på, og jul om ei uke...

Krysser fingrene hardt for at det ikke dukker opp flere prikker på lillesøster i natt. To prikker på magen hennes i kveld. Både jeg og mannen tenkte samme tanke. Ingen av dem har hatt vannkopper enda.

Ikke typisk forløp, for det skal visst normalt starte i ansikt eller hodebunn, og gjerne med feber i forkant. Feber har hun ikke, og bare to prikker på magen, så vi venter spent på å se hvordan de ser ut i morgen.

Får ej hoppas det før eran del, de e min største redsla nå og
Nær eg er gravid. Me har heller ej haft det varken meg mannen eller barnen.

Krysser fingrene for dere da. Hadde ikke et typisk forløp her heller. Feber kom dagen etter første prikk. Og første prikk kom på øvre del av ryggen.

Krysser fingrene for at det ikke kommer flere

Krysser fingrene for dere da. Hadde ikke et typisk forløp her heller. Feber kom dagen etter første prikk. Og første prikk kom på øvre del av ryggen.

Ingen av ungene har hatt det, så det ville jo være typisk da at hun får det nå, og han om to uker, midt oppi at jeg skal føde...

Ingen av ungene har hatt det, så det ville jo være typisk da at hun får det nå, og han om to uker, midt oppi at jeg skal føde...
Men gubben er vel hjemme? Så han kan hjelpe til om det skjer.

Nei. Han klarer ikke se 3D. Blir bare ør i hodet :p
Her var de andre så ubesluttsomme angående om de var ledig eller ikke. Så han dro bare alene :p
Jeg tror det er mange som drar og ser den alene, fordi man har ventet så lenge på den filmen :p

Back
Topp