God ettermiddagGooood morgen/dag!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God ettermiddagGooood morgen/dag!![]()
Jepp, nettopp det skal jeg!Og du skal erte han med det helt til det er din tur![]()
Neida, bare denne ukaFerie?! Så deilig! Ut året?
Ååja. Det får viVi får passe på å nyte skikkelig neste gang![]()
Gleder meg.Da nærmer det seg termin ja. Blir nok spennende å få møte siste tilskuddet
![]()
Oj.. det var ikke mye nei :OOff baby J har sovet ett kvarter siden hun sto opp idag![]()
Har du noen planer for ferieuken da?Neida, bare denne uka![]()
Hadde nesten 2 år til å gjøre det samme jegJepp, nettopp det skal jeg!![]()
Hun sover nåDet var ikke mye
Nå sover hun. Bilen vettuOj.. det var ikke mye nei :O
Bare ut og sjekke leget i byen tenkte jeg, få litt bevegelse i kroppen;P
I dag virker som ting bare ulmer i kroppen, behagelig poden jobber seg igjennom dagens rutiner XD
hvordan står det til med deg? noen planer for i dag?
Hva manglet du å kjøpe inn til fødebagenBegynner å bli forkjølet, så er i litt dårlig form. Bortsett fra det går alt bra
Er på senteret og handler inn siste ting til fødebagen.. Har bare 13 dager igjen til termin, så føler jeg burde bli ferdig med bagen snart
Har du begynt med din?
Jeg hadde kjøpt meg ny vogn [emoji14] synes emmaljungaen vi kjøpte er alt for diger og uhåndterlig.. Blæ.
Så flink du er!Innom mens jeg steker potetlefser og skal straks starte på krumkakene.![]()
HahaJeg og mannen krangler om sommerferie og reiser for neste år...
vi er like sta begge tobahhh
Vi er nok ikke alene neiLurer på om det er flere som har samme planene![]()
Ja de borde hon väl syns 15 min e lite för hon er ju så liten endaHun stod opp 08:15.
Sov fra 10-10:15hun burde jo sove nå.. Eller hvertfall være trøtt
![]()
Hva manglet du å kjøpe inn til fødebagen?
Begynner å bli forkjølet, så er i litt dårlig form. Bortsett fra det går alt bra
Er på senteret og handler inn siste ting til fødebagen.. Har bare 13 dager igjen til termin, så føler jeg burde bli ferdig med bagen snart
Har du begynt med din?