Det kan den sikkertTror nesten jeg må prøve det.
Den kan vel også brukes på grillen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan den sikkertTror nesten jeg må prøve det.
Den kan vel også brukes på grillen
Haha, det hørtes da behagelig deilig utalt står bra til, etter å ha lekt prinsessen på erten, med en ny vri ...masser av puter i senga XD
Kjenner jeg deg rett så er det nok detSå får vi bare håpe det er nok
Frisk luftSavner cola og kaffe når jeg er trøtt. Noen som har noen andre tips som hjelper?![]()
Kos deg på turTakk for det!![]()
Jeg skal til nabofylket på barselbesøk til ei venninne. Kommer tilbake i morgen.![]()
ettervært, men gubben holde på å drukne, våknet med alle putene over seg i mores XDHaha, det hørtes da behagelig deilig ut![]()
Ja det er genailt med slike merker på salg altsåSå gøy.
Elsker Gant på salg.
Den RL kjolen var også på salg.
Kjøpte for å ha i reserve siden svigerfar godt kan komme to dager før bursdagen til frøkna og be oss finne på noe fra han.
Hahahaettervært, men gubben holde på å drukne, våknet med alle putene over seg i mores XD
Det hørtes godt utInnom mens jeg steker potetlefser og skal straks starte på krumkakene.![]()
Haha han vekte meg og lurte på om svangerskaps hormonene hadde vunget meg å lage rede i sengen i natt;P som nesten kanskje var sant ;PHahahalitt av en måte å våkne på ja
![]()
Nei, han gjør ikke det.Hahada er det gjerne lurt å ha gaver i bakhånd ja
pleier han ikke kjøpe gaver selv?
Den kjolen kjøpte jeg på zalando.noJa det er genailt med slike merker på salg altsåGleder meg til januar
Ellers vet jeg det ligger noen gaver under treet til ungene fra USA, så tror det er noe lekkert der
Er det fru lyng du handler da?
Hahaha!Haha han vekte meg og lurte på om svangerskaps hormonene hadde vunget meg å lage rede i sengen i natt;P som nesten kanskje var sant ;P
Ja, stemmer det. De har RLDen kjolen kjøpte jeg på zalando.no
Gikk på barn, og slagsvarer og der lå den og ropte på megJa, stemmer det. De har RL![]()
Og ved at dere kkjøper som kjenner og seg de mest blir det vel som regel gaver barna trenger eller faktisk har lyst påNei, han gjør ikke det.
Sender oss penger.
Bor på den andre siden av landet og kjenner dem ikke så godt og dersom man slipper porto blir det mer på gaven.
Men i år var det anderledes, julegavene har de kjøpt selv.
Det kom litt som en overraskelse så nå har vi bursdagsgavene til barna neste år klare
Har kjøpt litt gjennom året
tja var litt sliten så jeg hadde bare stappa puter der det var ubehagelig, Magen for jo ikke noe støtte og viss den for så er poden ikke fornøyd lol;PHahaha!ja, nå så jeg for meg å lage rede i sengen med full konsentrasjon og alvorlighet
![]()
Så genialtGikk på barn, og slagsvarer og der lå den og ropte på meg![]()
Min svigerinne ha kjøpt, og hun har flyttet nær oss og møtt dem mye den siste tiden så det går nok veldig braOg ved at dere kkjøper som kjenner og seg de mest blir det vel som regel gaver barna trenger eller faktisk har lyst på
Spennende å se hva de får av dem i år daeller vet du?