finns ennå håp;P nå er jeg spent på dette nestet jegh adde bestilt til begynnelsen av desember kommer i det hele tatt, jeg har seriøst uleykke med forhåndbestilling av ting denne gangen!Yeei, så bra da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
finns ennå håp;P nå er jeg spent på dette nestet jegh adde bestilt til begynnelsen av desember kommer i det hele tatt, jeg har seriøst uleykke med forhåndbestilling av ting denne gangen!Yeei, så bra da![]()
Det stemmerQuoter tilfeldig innlegg.
Var det ikke i går mannen din ble 40?
Gratulerer med gårsdagen
Synger han ikke pent?!![]()
Hahaok kanskje gubben har hatt litt for mye innflytelse på den siden av kanten lol!
Så gøy.Jeg får se senere da![]()
Her fant jeg gant på tilbud for noen dager siden til OJ.
Ble bare med noen sokker og en genser...det andre var for smått![]()
Lykke til hos legeJa trur han sprekker noen blodkar titt og stadig... Takk for detSå får man høre om legen har noe fornuftig å si idag da
Så deilig, jeg har mistet litt oversikten så må få pakket inn alle gavene i dag og se at jeg fortsatt er o mål med gavene Haha
Hva skal du I dag da?
Du får titte innom innimellomJammen det er ikke så lett å gjøre alt på engangog nå må jeg komme meg i dusjen også Hehe
Ooh wowDersom man regner at 80% av innleggende på denne tråden kommer på 10 av timene i døgnet.
Det vil si 7.200 innlegg på 10 timer, eller 720 innlegg i timen, 12 i minuttet, ett innlegg hvert 5. sekund....
God morgen!God morgen jenter alt vel og bra?
Og du skal erte han med det helt til det er din turDet stemmer
Takk for det søte du!
Akkurat nå er det veldig deilig å fortsatt bare være i 30 årene![]()
Det er fantorangsovesangen om og om igjen![]()
God formiddagGod morgenskal innom bhg å hente vintersko så til Drammen å møte tante
hun har feber på kvelden/natten så ingenting nå. Jeg må ta kattevask av håret mitt men det klarer jeg. Hva skal dere idag?
skal lese tilbake etterpå, men har ikke tid nå
![]()
HahaEgentlig ikke![]()
HahaSå gøy.
Elsker Gant på salg.
Den RL kjolen var også på salg.
Kjøpte for å ha i reserve siden svigerfar godt kan komme to dager før bursdagen til frøkna og be oss finne på noe fra han.
alt står bra til, etter å ha lekt prinsessen på erten, med en ny vri ...masser av puter i senga XDGod morgen!her er alt bra og har faktisk sovet godt i natt! Hva med deg?
Venter i spenningSå det.
Da får vi bare se..
Ferie?! Så deilig! Ut året?God formiddag
Og god tur til Drammen!
Jeg har ferie og bare koser meg hjemme![]()