Ja ja så länge de fungerar för mini så e deg supert
Ja, det er det som teller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja ja så länge de fungerar för mini så e deg supert
Off jaHahapappadalt?!
Eldste kommer innom når han har vært på do, for å spørre om det er morgen (må få gitt ham ei klokke..) yngste bare sniker seg umerket opp i senga vår. Det er dog ikke ofte hun våkner på natta lenger da.Ja det er ganske så luksus, og fryktelig deiligher er hun ikke innom meg om morran, men hu kan finne på å vekke meg om natta bare for å si at hu går å tisser
![]()
Takkå så kjedelig :/ håper du får sove bedre neste natt da![]()
Julelunsj på jobb, litt enkel shopping, og ellers rydding og klesbretting, få babytøyet i kommodenGod morgen. Hvilke planer har dere idag da? Her skal vi innom en i barselgruppen for førjulskos før jeg skal til legen i 14 tiden
![]()
Høres ut som en kjekk dagJulelunsj på jobb, litt enkel shopping, og ellers rydding og klesbretting, få babytøyet i kommoden
Ikke så ille det nei.Høres ut som en kjekk dag![]()
Jeg kommer ikke inn..
Ikke alltid lett å få inn god til om morgenen nei når alle skal opp og ut så og si samtidig. Så greit med slike morgener med god tid daIkke så ille det nei.
Først på programmet akkurat nå, lage frokost til ungene. Og meg selv etterhvert, men ikke alltid jeg rekker spise før de er ferdige, innimellom matpakke og annen hjelp de skal ha, men koselig med så god tid på morgenen, noe som skjer bare fordi jeg ikke skal på jobb. Sykemeldt frem til permisjon
Skal det, men vil ha med telefonen så fult mulig jeg kommer til å skravle litt på kvelden
Eldste kommer innom når han har vært på do, for å spørre om det er morgen (må få gitt ham ei klokke..) yngste bare sniker seg umerket opp i senga vår. Det er dog ikke ofte hun våkner på natta lenger da.
Men morgenkos er jo egentlig bare kjekt
Synger han ikke pent?!Hahah! Gubben er inne og synger for mini.. Tror jeg ler meg ihjel!!![]()
Wow, så heldig du erTo fantastiske deilige uker![]()
Det kokte bra der igår!Shit! Mye ekstra jobb i den banken k dag da!
God morgen![]()
God morgenGod morgen
Sovet godt?
Hvordan går det med deg idag?Ja får se imon hur de er.
Slapp krykker, men var ingen plass heller. Pga blankis og bekken holdt jeg meg inne.Var det ille sist?
Jeg gikk på krykker de siste 2,5 månedene![]()