Hadde nok vært en deilig tur i fint vær jaJa gleder oss til det. Håper været holder slik vi kan gå bort. Er ett stykke å gå (ca 30-40 min) så er det skikkelig dårlig vær blir det nok bilen bort
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde nok vært en deilig tur i fint vær jaJa gleder oss til det. Håper været holder slik vi kan gå bort. Er ett stykke å gå (ca 30-40 min) så er det skikkelig dårlig vær blir det nok bilen bort
Jeg har et enkelt og et dobbeltHehe, helt enig du![]()
Men du får vel den tiden du trenger?Tja, av en time som er avsatt 9.30-10.00 så er det å begynne 9.50 litt halvsent da, kan man si. Men vi fikk da målt det som skal måles og sagt det som skal sies (det snakkes MINIMALT på disse timene i forhold til da jeg fikk de andre to, da var det snakk om amming og snakk om fødsel og sånn da, informasjon i massevis. slikt driver vi ikke med nå. Men så er det mitt tredje barn da, så hun har fastslått at jeg har god ammeerfaring og har født to stykker før uten store vansker, så derved er det visst ikke mer å snakke om)
Krysser fingreTakk takkhåper på like bra vær imorgen og
![]()
Så slitsomt daJa og her vi bor er dekningen litt på og av til tider :-/
Nominn...Ang lillesøsterdressen, så liten er en ferdig arm![]()
Jeg har nå en god cm vrangbord på den neste.
Hvertfall til mine vaffelmonser! Og hvertfall om vi har besøkHehe, helt enig du![]()
Hvor kjøper du parmesanen din da?
Det var godt å høreEr heldigvis mye bedre, så er nok jobb igjen i morramen takk
![]()
Trenger nok litt mammakos jaHåper jeg også. Han kommer nok over i vår seng ila natten tenker jeg
![]()
Du finner ikke raspet parmesan på Rema også, og den er like ekte som den i ostebutikken, tror den raspede også er det.Jeg bruker bare sånn jukseparmesan som er ferdig raspa i pose
Tror bare jeg har kjøpt fra ostedisk EN gang![]()
HahaDet gjordemen nå er hun våken
Sleipe unge som skulle holde seg våken til pappa kom hjem![]()
JeppSå deilig
Krysser fingre for en god natt!
Fantastiske planer!Ingen andre enn å skravle
Hehe, det var godt!Ja men heldigvis våknet den til slutt![]()
Hvorfor ikke?Ja kosa Meg de varje ikkje länge
Jeg kunne egentlig godt tenke med å nå 1.600 i dag, men tror jeg begynte å skravle for sent på det.Fantastiske planer!![]()
Nei, tror aldri jeg har sett en episode, og ingen planer om å starte i kveldNoen som skal se greys i dag?