Oi, det var litt vel ofteDen månedlige dritten jeg har vært velsignet med ca hver andre uke i det siste...?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, det var litt vel ofteDen månedlige dritten jeg har vært velsignet med ca hver andre uke i det siste...?![]()
Det var jo ikke så halvgale![]()
Alltid hyggelig med en ekstra tittJepp. Skal inn igjen om 4 uker, koselig å få hilse på lillebror en gang til før fødsel!
Litt igjen ja. Klipping, det er skummelt det...
Tunikaen da, ble den ferdig først?
Og endte du på tradisjonelle farger?
Gjør nok det!!Haha! Begynner det å bli travelt der i gården og?
Tatt seg litt opp nåHåper det kommer til kvelden!
Flinke dere eHaha, ja best detvi kom oss ut til slutt
![]()
Nåværende lillesøster ble vel fornøyd?Tunikaen er ferdig, og jeg endte på tradisjonelle farger
Klipping er kjempeskummelt!
Alltid deilig å komme i målJa snartblir gøtt å bli færdig me de
![]()
Nåværende lillesøster ble vel fornøyd?
Apropos henne, hva vil hun hete når nye lillesøster kommer...?
Dårlig dekning er hat!Han hadde visst problemer med telefonen samt var i ett område med dårlig dekning
Så deiligBegge ungene sovnet og jeg fikk meg en power napføler meg som et nytt menneske
![]()
satser på en natt med litt mer søvn![]()
Ja men de lät ju gottJepp.
Det er tirsdag, så som jeg sa hadde de lyst på det kunne de få middag når de kom, men det ville være en hverdagsmiddag.
Hadde spagetti med en saus av karbonadedeig, løk, hvitløk, tomat, paprika, sopp, kremfløte, basilikum og oregano..
Må ha vært veldig godt for de spiste veldig mye![]()
Jasså cherrytomat e gottHer endte jeg opp med cherrytomater...
Fant Beckymam jeg ogsåJa, Beckymams så jeg også i en tråd her idag. Så de er heldigvis ikke helt forsvunnet. Tipper vi ser dem i januar igjen jeg.![]()
Ja de e det verkligen.Alltid deilig å komme i mål![]()
Ja og her vi bor er dekningen litt på og av til tider :-/Dårlig dekning er hat!![]()
Hva er kjapptaco??Mmm, idag blir det kjapptaco til middag. Merker baby liker mat med litt smak i for tiden.![]()
God plan detHun ble veldig fornøyd ja.
Ungene har kommet til at hun blir midt-i-mellom-søster, eller da mellomsøster, siden hun er både storesøster og lillesøster...
Sånn forummessig blir det vel storebror/eldste, mellomsøster/mellomste og lillesøster/yngste/babyen/lille eller noe sånn