Åh. Kjenner jeg da skal "bo" i bassenget neste graviditetLurtVar et par ganger i basseng. Det var slikkelig deilig. Kjente da ingen smerte når bekkenet var i vann. Men gjorde vondt da jeg glemte meg bort og skulle svømme med beina...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh. Kjenner jeg da skal "bo" i bassenget neste graviditetLurtVar et par ganger i basseng. Det var slikkelig deilig. Kjente da ingen smerte når bekkenet var i vann. Men gjorde vondt da jeg glemte meg bort og skulle svømme med beina...
Off jaaJeg vet, bruker de ofte selv!![]()
Tja, startet bra med masse shoppingÅja det er sikkert og visthatt en fin dag?
iPhone ikoner velHvor har dere dem fra?
Oi, den er kjip!!Tja, startet bra med masse shoppingfør plutselig bankterminal sier "ikke godkjent"!!
Sjekket konto og der var det jaggu -9000,-er jo ikke mulig engang!
Fikk tak i rådgiveren min i banken heldigvis.. De hadde trukket meg to ganger for huslånet og alle kjøp jeg gjorde igår er trukket to ganger...
Pengene er heldigvis tilbake på konto nå
Din dag da??
Hvor kjøper du parmesanen din da?Jo, for meg som ellers bare spiser norvegia så![]()
Hun er travel og sliter med leamusHvor er det forresten blitt av Klatremus..?
Å nei så kjipt :-/. Bra det ordnet segTja, startet bra med masse shoppingfør plutselig bankterminal sier "ikke godkjent"!!
Fikk tak i rådgiveren min i banken heldigvis.. De hadde trukket meg to ganger for huslånet og alle kjøp jeg gjorde igår er trukket to ganger...
Din dag da??
Du må hvile innimellomJobb
Hjem
Spise
Ut igjen
Oi, bra de fikk rettet det oppTja, startet bra med masse shoppingfør plutselig bankterminal sier "ikke godkjent"!!
Din dag da??
Du er flinkere enn du tror!Var inn topp 100 nå,og var sikker på at jeg hadde falt langt ned, men jeg holder meg på 6 tror jeg det var. Overrasket.
Hun holder seg på skjult ja... MakanHun er travel og sliter med leamus
Hun er inne hos oss på skjult juni2012 da![]()
De var på Samsung også fant jeg utiPhone ikoner vel![]()
Ja av alle tingHekta på grandis??![]()
De var super godeHåper vafler smakte![]()
Etter kl 23 burde det bli stille jajeg sendte klage så styret skal høre hvor det kommer fra. går greit og lov å spille før 23 men etter det har man rett til å klage altså![]()
Det funker nok finthan kjøpte wilfa hjertedobbel![]()
Håper detStakkarshåper på rask bedring..
Hehe, helt enig duDobbeltjern er en forutsetning for at jeg skal gidde steke vafler![]()