Skravletråd desember

Så gøy.
Elsker Gant på salg.
Den RL kjolen var også på salg.
Kjøpte for å ha i reserve siden svigerfar godt kan komme to dager før bursdagen til frøkna og be oss finne på noe fra han.
Ja det er genailt med slike merker på salg altså:D Gleder meg til januar:D;)

Ellers vet jeg det ligger noen gaver under treet til ungene fra USA, så tror det er noe lekkert der:D

Er det fru lyng du handler da?

Haha :p da er det gjerne lurt å ha gaver i bakhånd ja :p pleier han ikke kjøpe gaver selv?
Nei, han gjør ikke det.
Sender oss penger.
Bor på den andre siden av landet og kjenner dem ikke så godt og dersom man slipper porto blir det mer på gaven.
Men i år var det anderledes, julegavene har de kjøpt selv.
Det kom litt som en overraskelse så nå har vi bursdagsgavene til barna neste år klare :P
Har kjøpt litt gjennom året

Haha han vekte meg og lurte på om svangerskaps hormonene hadde vunget meg å lage rede i sengen i natt;P som nesten kanskje var sant ;P
Hahaha! :D ja, nå så jeg for meg å lage rede i sengen med full konsentrasjon og alvorlighet :D

Nei, han gjør ikke det.
Sender oss penger.
Bor på den andre siden av landet og kjenner dem ikke så godt og dersom man slipper porto blir det mer på gaven.
Men i år var det anderledes, julegavene har de kjøpt selv.
Det kom litt som en overraskelse så nå har vi bursdagsgavene til barna neste år klare :p
Har kjøpt litt gjennom året
Og ved at dere kkjøper som kjenner og seg de mest blir det vel som regel gaver barna trenger eller faktisk har lyst på :)
Spennende å se hva de får av dem i år da :) eller vet du?

Hahaha! :D ja, nå så jeg for meg å lage rede i sengen med full konsentrasjon og alvorlighet :D
tja var litt sliten så jeg hadde bare stappa puter der det var ubehagelig, Magen for jo ikke noe støtte og viss den for så er poden ikke fornøyd lol;P

Back
Topp