Hehe jaDet hørtes godt ut! Ny rett igjen?Vi hadde julepølse og medisterkaker
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe jaDet hørtes godt ut! Ny rett igjen?Vi hadde julepølse og medisterkaker
![]()
NeiVekker dere de små når de sover? Ho lille her sover som en stein og har sovet i hele ettermiddag...
men da har de kanskje endret på str. da. hmm merkeligliker de er helt normalesitter etter, men som ikke føles som hold-in
men tror h&m sine klær har krympafor jeg bruker ammetopper derfra som jeg kjøpte da jeg ammet lillegutt så det er jo ikke så lenge siden! str S, disse er passe men heller stor enn liten.. kjøpte nye nå i S og de er stramme
det går, men ikke de mest behagelige.. blir litt hold-in haha.. de er også kortere enn de jeg hadde fra før!
![]()
Utrolig kjedelig. Begynte nesten å lure på om de noen gang ville forsvinneja kjenner mine enda også...kjedelig
Fikk beskjed om maks 1 gang i ukenHvor ofte er det vanlig å bade babyene egentlig? Husker ikke![]()
huff ikke si detUtrolig kjedelig. Begynte nesten å lure på om de noen gang ville forsvinnehaha.
Ikke godt?Hehe jamen det var ikke noen hitt
![]()
Jeg håper det![]()
Nei hun sa ikke noe om det. Men vet det er normalt at det ikke kommer hver dagmine to andre fikk bare mme etter 2 mnd å de ble aldri dorstoppet
Hvor ofte kommer det nå?
De har nok detmen da har de kanskje endret på str. da. hmm merkelig
OkFikk beskjed om maks 1 gang i uken![]()
Hun her er veldig skeptisk til bading. Må alltid ha sutten i nærheten. Ligger hele tiden å ser nesten redd ut, og så koser hun seg litt før hun plutselig er skeptisk igjen. Og DET hylet når jeg tar hun opp før hun er tullet inn i håndkleJamen hun her går litt fort lei hehe
![]()
Haha, de blir borte til slutthuff ikke si detjeg vil ha de vekk nå!!!
![]()
Hvordan er konsistensen da? Jeg tenker at om den er grei så er det vel ikke fare for forstoppelse. De presser jo mye for luft og:-/Nå hadde hun ingenting på 2 dager.. Så 2 bleier med litt bæsj i i går.. Men presser og presser hele døgnet føler jeg..
Hvordan er konsistensen da? Jeg tenker at om den er grei så er det vel ikke fare for forstoppelse. De presser jo mye for luft og:-/
Det var det for oss voksne men barna likte det ikkeIkke godt?![]()