Skravletråd

liker de er helt normale :p sitter etter, men som ikke føles som hold-in :p

men tror h&m sine klær har krympa :p for jeg bruker ammetopper derfra som jeg kjøpte da jeg ammet lillegutt så det er jo ikke så lenge siden! str S, disse er passe men heller stor enn liten.. kjøpte nye nå i S og de er stramme :p det går, men ikke de mest behagelige.. blir litt hold-in haha.. de er også kortere enn de jeg hadde fra før! :eek:
men da har de kanskje endret på str. da. hmm merkelig

Jeg håper det :)

Nei hun sa ikke noe om det. Men vet det er normalt at det ikke kommer hver dag :) mine to andre fikk bare mme etter 2 mnd å de ble aldri dorstoppet :)
Hvor ofte kommer det nå?

Nå hadde hun ingenting på 2 dager.. Så 2 bleier med litt bæsj i i går.. Men presser og presser hele døgnet føler jeg..

Ja :D men hun her går litt fort lei hehe :P
Hun her er veldig skeptisk til bading. Må alltid ha sutten i nærheten. Ligger hele tiden å ser nesten redd ut, og så koser hun seg litt før hun plutselig er skeptisk igjen. Og DET hylet når jeg tar hun opp før hun er tullet inn i håndkle:P hehe. Så bader ikke altfor ofte. 1-2 ganger i uka.

Dagen i dag har vært bedre enn i går heldigvis:) tror lille har tatt igjen for lite soving i går, i dag, for hun har stort sett bare sovet i dag.

Hvordan er konsistensen da? Jeg tenker at om den er grei så er det vel ikke fare for forstoppelse. De presser jo mye for luft og:-/

Nei, vanlig tynn gulig.. Ikke sånn kornete lengre.. Men følte det var så lite :-p men hun får jo definitivt så godt som bare morsmelk, 2 flasker a 40 ml ila 5 uker... Burde vel gå greit...

Back
Topp