Skravletråd

ååhh ka da? for små? for stor?
skikkelig trange og korte! liker de er lange.. og ikke pølseskinn :P har da kjøpt like før som jeg har i skapet og de passer så tror de må ha endret på de eller noe :/

skikkelig trange og korte! liker de er lange.. og ikke pølseskinn :p har da kjøpt like før som jeg har i skapet og de passer så tror de må ha endret på de eller noe :/
bahh den er kjip. de er sikkert sånn som jeg liker de da hehe..

Er vel mye som kan gjøre at du har litt lite, vært en del for deg!
det kommer seg nok skal si du se! :-)

Sa hun noe om avføring da hvis du gir litt mme? Jeg har helt angst for at hun her skal bli forstoppet.. Nå har hun bare fått mme 2 ganger på 5 uker altså.. Men hun bæsjer ikke hver dag... :-/ hadde malt i den siste hun fikk forleden!
Jeg håper det :)

Nei hun sa ikke noe om det. Men vet det er normalt at det ikke kommer hver dag :) mine to andre fikk bare mme etter 2 mnd å de ble aldri dorstoppet :)
Hvor ofte kommer det nå?

liker i grunn litt forskjellig :p går i både åletrange klær men også vide:)
liker de er helt normale :P sitter etter, men som ikke føles som hold-in :P

men tror h&m sine klær har krympa :P for jeg bruker ammetopper derfra som jeg kjøpte da jeg ammet lillegutt så det er jo ikke så lenge siden! str S, disse er passe men heller stor enn liten.. kjøpte nye nå i S og de er stramme :P det går, men ikke de mest behagelige.. blir litt hold-in haha.. de er også kortere enn de jeg hadde fra før! :o

Back
Topp