sååå braa!! namFått hjem pinnekjøttet nå så nå er hvertfall kjøttet sikkert til julemiddagen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
sååå braa!! namFått hjem pinnekjøttet nå så nå er hvertfall kjøttet sikkert til julemiddagen![]()
høres ikke dumt utMelkesjokolade med jappDen var ikke så værst
![]()
ahh det er jo en stund til hun kan bruke i såfall jakanskje andre selgere selger den? var jo så fin
![]()
Lar hun soveVekker dere de små når de sover? Ho lille her sover som en stein og har sovet i hele ettermiddag...
ååhh ka da? for små? for stor?Jeg bestilte jo to nye topper/gensere på h&m og ingen av de passet!! er det mulig![]()
veldig god jaåhh herlig![]()
Vekker dere de små når de sover? Ho lille her sover som en stein og har sovet i hele ettermiddag...
se der ja. takk for link. får sjekke ut mer. men de ser ikke ut som til norge nei.Trooor dette er den samme? Men ser ikke ut som de sender til norge? :/
http://www.ebay.com/itm/New-Baby-To...hash=item2ca5d6f326:m:ms5BJFwuK51bj9DI5gNdQLA
skikkelig trange og korte! liker de er lange.. og ikke pølseskinnååhh ka da? for små? for stor?
hihi, er visst best detdet foretrekkes her også![]()
bahh den er kjip. de er sikkert sånn som jeg liker de da hehe..skikkelig trange og korte! liker de er lange.. og ikke pølseskinnhar da kjøpt like før som jeg har i skapet og de passer så tror de må ha endret på de eller noe :/
hehe kanskjebahh den er kjip. de er sikkert sånn som jeg liker de da hehe..
liker i grunn litt forskjellighehe kanskje![]()
Jeg håper detEr vel mye som kan gjøre at du har litt lite, vært en del for deg!
det kommer seg nok skal si du se!![]()
Sa hun noe om avføring da hvis du gir litt mme? Jeg har helt angst for at hun her skal bli forstoppet.. Nå har hun bare fått mme 2 ganger på 5 uker altså.. Men hun bæsjer ikke hver dag... :-/ hadde malt i den siste hun fikk forleden!
det er jo så godtIkke santgledes
![]()
Jaååhh bra matlysten er der og formen er bedreda er han nok snart frisk
![]()
lott svigermor kan passe i morgen![]()
liker de er helt normaleliker i grunn litt forskjelliggår i både åletrange klær men også vide
![]()