Skravletråd

Hvor ofte er det vanlig å bade babyene egentlig? Husker ikke :P

Tenkte bade hun her når de andre har lagt seg :)

det var ikke mye nei...
så hva var planen nå da+ komme innom for veing om noen dager igjrn?
Nei hun tok det veldig med ro siden han tross alt har våte bleier :) å hat lagt på seg så bra før :) hun sa de kunne stoppe litt opp av og til å med tanke på min betennelse så var det ikke så rart :)
Jeg skal bare amme så ofte jeg kan, Evt tilby mme på kveld vis jeg føler det er tomt å han ikke er fornøyd.
Skal tilbake for veiing siste dagen før nyttår . Slik at vi ser over tid . Hun stresset ikke så fikk meg p rolig da. Har jo å skjedd masse hos meg som kan spille inn. Men jeg har vert med på det før med begge de to andre så om han ikke roer seg slik han pleier i kveld så får han få mme i fra i morgen, da kun på kvelden etter jeg har ammet :) men ser det an :)

Nei hun tok det veldig med ro siden han tross alt har våte bleier :) å hat lagt på seg så bra før :) hun sa de kunne stoppe litt opp av og til å med tanke på min betennelse så var det ikke så rart :)
Jeg skal bare amme så ofte jeg kan, Evt tilby mme på kveld vis jeg føler det er tomt å han ikke er fornøyd.
Skal tilbake for veiing siste dagen før nyttår . Slik at vi ser over tid . Hun stresset ikke så fikk meg p rolig da. Har jo å skjedd masse hos meg som kan spille inn. Men jeg har vert med på det før med begge de to andre så om han ikke roer seg slik han pleier i kveld så får han få mme i fra i morgen, da kun på kvelden etter jeg har ammet :) men ser det an :)

Er vel mye som kan gjøre at du har litt lite, vært en del for deg!
det kommer seg nok skal si du se! :-)

Sa hun noe om avføring da hvis du gir litt mme? Jeg har helt angst for at hun her skal bli forstoppet.. Nå har hun bare fått mme 2 ganger på 5 uker altså.. Men hun bæsjer ikke hver dag... :-/ hadde malt i den siste hun fikk forleden!

Hehe den første bades hver dag, de andre når det trengs :p haha badet ikke mini så ofte :) han blir jo ikke akkurat svett ;) men klart ved mye gulp å bæsj så må han jo :)

Nei vi har heller ikke badet henne så fryktelig ofte :P Hun liker det en liten stund og så vil hun ikke mer :P

Back
Topp