Ja, håper de har en god forklaringguud så teit...høres rart ut...bør få gavekort eller noe rabatt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, håper de har en god forklaringguud så teit...høres rart ut...bør få gavekort eller noe rabatt
Jepp..Uff så dårlig!
Sjønner detNei, er skeptisk til mye hormoner![]()
Janeiii off da...stakkar
Nei hun tok det veldig med ro siden han tross alt har våte bleierdet var ikke mye nei...
så hva var planen nå da+ komme innom for veing om noen dager igjrn?
Ikke nå men for 6 år sidener det noen som har bestilt fra navnesmokken.no ? er det trygt å bestille derfra![]()
Hehe den første bades hver dag, de andre når det trengsHvor ofte er det vanlig å bade babyene egentlig? Husker ikke![]()
Har hatt tacopanne med kyllingMiddag i dag?
Så kos å bade de da <3Tenkte bade hun her når de andre har lagt seg![]()
Ikke mer en 3 ganger I uken sa legen til meg på 6 uker kontrollHvor ofte er det vanlig å bade babyene egentlig? Husker ikke![]()
Nei hun tok det veldig med ro siden han tross alt har våte bleierå hat lagt på seg så bra før
hun sa de kunne stoppe litt opp av og til å med tanke på min betennelse så var det ikke så rart
Jeg skal bare amme så ofte jeg kan, Evt tilby mme på kveld vis jeg føler det er tomt å han ikke er fornøyd.
Skal tilbake for veiing siste dagen før nyttår . Slik at vi ser over tid . Hun stresset ikke så fikk meg p rolig da. Har jo å skjedd masse hos meg som kan spille inn. Men jeg har vert med på det før med begge de to andre så om han ikke roer seg slik han pleier i kveld så får han få mme i fra i morgen, da kun på kvelden etter jeg har ammetmen ser det an
![]()
Janår begynner den?
![]()
20.25 selve kampen og programmet kl 8 trooor jegJanår begynner den?
![]()
Hehe den første bades hver dag, de andre når det trengshaha badet ikke mini så ofte
han blir jo ikke akkurat svett
men klart ved mye gulp å bæsj så må han jo
![]()