Regner med han er oppe nå?Kanskje vurdere å vekke gubben snart![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Regner med han er oppe nå?Kanskje vurdere å vekke gubben snart![]()
Ja men då e det enkeltOrker og orker... Er nå jeg har tid... Vet ganske greit hva jeg skal ha, så blir forhåpentligvis ganske effektivt...![]()
Kanskje jeg skulle prøve på det til kvelden. Lurte på om jeg skulle bake brød, men karameller høres jo mye morsommere ut.![]()
De blir sikkert koseligt, ja nå må dere nyta julen førstMannen lærer, så etterhvert kan vi gjøre sammen, det blir jo greit, men enn så lenge egner jeg meg ikke. Og vi må lære.
Ja, hun får nytt hun også
Det er relativt hvitt på tre vegger, og grønt på siste veggen, hun ønsker rosa og lilla. Og jeg tenker at jenterom blir bra kos. Da skal hun få stor seng også, rommet er ikke stort nok til at begge har det når de har kommode og klesskap i tillegg, så hun har 120 seng enda. Men det blir nok ikke før neste år, vi må snart få ha fokus på jul.
Ja takk ser ut till att me må ut en tur før 3 åringen e litt rastløs ser eg.God morgen
Ha en fin søndag dere også!
Aha okiHar hatt eksamen![]()
Såpas jaJa 50 mil unna
Ohh ja antingen safran eller gurkemeie?? Ikkje begge 2 i?? Send oppskriftKakemenn er jo så godt!
Lussekatter også
De er ganske lette å lage, bruker vanlig bolledeig og tilsetter safran/gurkemeie og former de som en S, legger en rosin i hver "snurr" -voila![]()
Ja uff. Vil ha sommer!!Isj! Det er det som er det kjipe med denne årstiden![]()
Skjønner jeg godt. Flermannsboliger er no dritt. Nevvah again!Ja, hadde vært sååå deilig å komme seg ut fra denne blokka!![]()
Takk for detGod bedring da snuppa![]()
Det gjør vi jaSåpas jakører dere?
Haha jaRart hvor vilt man drømmer som gravid![]()
Ohh ja antingen safran eller gurkemeie?? Ikkje begge 2 i?? Send oppskrift?
Jul først!Ja uff. Vil ha sommer!!
Heller sommer hele året. Denne jula er ikke så viktig for meg igrunnJul først!
Etter julafta er jeg lei vinteren og venter på sommeren
Hatar Å kjøra så lang nå efter me fick barnDet gjør vi ja
Nå fikk jeg lyst på pizzaSunn frokostgrandis med ketshup
mannen er ute å kjøper nå
![]()