Skravletråd desember

Takk! :)

Det vanskeligste med konfekt er jo egentlig å temperere sjokoladen, når man først får det til går det meste av seg selv -øvelse gjør mester ;)

Nei er ikke spes vanskelig å lage karamell. Den jeg har laget nå er ganske flytende og egner seg til fyll i konfekt, saus til is o.l
For å få den fastere (mer som smørbukk) må den koke lengre. Det skal opp til en viss temperatur (120°C + elns) for at den skal bli fast. Begge deler er enkelt, men man må ha tålmodighet og være nøyaktig ;)

Kanskje jeg skulle prøve på det til kvelden. Lurte på om jeg skulle bake brød, men karameller høres jo mye morsommere ut.:happy093

Haha :p drømte at russisk mafia. Mannen hadde de etter seg så vi hadde polstret dør og lydtett leilighet mens jeg ringte politiet :p de hadde marsingevær de skøyt på døra med :p
Hoho jeg har hatt noe liknende da jeg var gravid. Jeg så mye prison break så jeg drømte at jeg skulle rømme fra fengsel, sykehus osv :o

Aha da skjønner jeg. Sånt er ikke greit
Ja.. iår hørtes det ut som de prøvde å få oss dit nå til helga som kommer. men hele familien min skal samles den helga til førjulsfeiring. Familie langt unna og. så satt ned foten der, selv om de ble snurt. Min familie vil treffe oss og. og pappa ser jenta mi lite. Og jeg vil treffe de som kommer langt ifra.

Svigers reiser til thailand annahver jul uansett. Ser de at vi blir snurr liksom for at vi ikke ser de på 3mnd da? vi drar liksom bestandig dit på deres premisser :S

Høres så koselig ut hos dere:D juleforberedelser og ny tapet!
Ja, men kroppen min sier ifra om at jeg gjorde litt for mye i går, selv om jeg synes jeg gjorde ikke så mye. Bekkenet er relativt ok, men jeg er svimmel for hver minste ting. Så i dag tar jeg det med ro

God morgen du!
Høres ut som en effektiv lørdagskveld da!
Jada. Mannfolka holdt på det meste av dagen da, dvs pappa måtte hjem noen timer midt på dagen pga et julebesøk.

Men det et godt når ring blir gjort.

Jeg bare merker at jeg må ta det med ro i dag.

God morgen :)
Jeg lå I sengen helt til 10.15, godt med en lat søndag. :) gubben sto opp med tuppa.
Nå maser tuppa om bursdag som ikke er før kl 14, så det blir noen lange timer.

Hoho jeg har hatt noe liknende da jeg var gravid. Jeg så mye prison break så jeg drømte at jeg skulle rømme fra fengsel, sykehus osv :o
Rart hvor vilt man drømmer som gravid :p

Jeg lå I sengen helt til 10.15, godt med en lat søndag. :) gubben sto opp med tuppa.
Hehe, det kan bli noen lange timer ja;)

God morgen :) deilig :) lå til 10:00 og mannen tok N :) oi det kan bli lange timer ja :p

Ble babynest i hele natt. Hun lå så rolig med det på rygg. Og nekta og sove uten. Våkna bare tusen ganger for å sjekke henne :p og på slaget 0630 som vanlig, våkna hun :p

Natta gikk greit. Hun fikk paracet igår kveld. Var helt utslitt men klarte ikke sovne. Bare var urolig og gråt. Så måtte gå å bære og bysse henne til den hjalp. Da sloknet hun kjapt. var dog vanskelog å få i søvn igjen i 3 tiden etter en flaske .
Bra hun sov godt i nestet sitt:)
Litt Paracet gjorde nok susen ja..

Back
Topp