Skravletråd desember

Klesvasken ligger å skriker på meg. Må bare skravle litt først. Men det skal bli godt å komme ajour. Det er ikke lenge før en ny hektisk uke banker på døra.:happy093.

Har også lyst å komme meg ut på ettermiddagen. Usikker på om det blir en gåtur eller en liten tur i butikker.
Vasker litt klær selv...tar jo aldri slutt!:P

Vi har også plasttre. Synes det er veldig kjekt, selv om det er stas med ekte. Vi forlenger heller jula litt i den andre enden vi. Har rødt og julepynta hus, men liker å ha det leeeeenge. Vi forlenger det nok i den andre enden fordi jeg har bursdag 2. juledag og synes det er så koselig å ha tre og nisser overalt på burdagen min. :santa
Åh, den kan jeg forstå! :D jeg går å klør i fingrene etter å hive ut jula i romjula. Klarer å vente til 1.nyttårsdag da, men da går det ikke lenger. :p

God morgen :-). Hørtes godt ut med omelett:-).
Her skal vi på juletrefest med jobben til pappa idag:-). De arrangerer årlig juletrefest for de ansatte og deres barn og/eller barnebarn :-). Der da?
Åja, så koselig!! Uvanlig ting å gjøre nå til dags, men kjempefint!
Her skal vi snart på adventslunsj til søstra mi, så skal vi hjem og pynte treet. :)

Kakemenn har 3
Åringen lust på. Men han vill gjærna ha lussekatter og. Aldrig bakat det

Kakemenn er jo så godt! :D
Lussekatter også ;)
De er ganske lette å lage, bruker vanlig bolledeig og tilsetter safran/gurkemeie og former de som en S, legger en rosin i hver "snurr" -voila :)

Back
Topp