Får bli legen i morgen. Legevakta her er håpløsUff da. Kanskke ringe legevakta hvis det ikke blir bedre? Kan være du trenger en støttebandasje.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får bli legen i morgen. Legevakta her er håpløsUff da. Kanskke ringe legevakta hvis det ikke blir bedre? Kan være du trenger en støttebandasje.
Ja, man kommer fort inn i en rytme.Av og til er det litt ålreit å finne de grønne flekkene. Skjer her i huset fra tid til annen også, og da er det litt gøy å lage noe annet. Er dessverre altfor vanemenneske.![]()
Ja, de har godt av å få sovet litt ut av og til.Ja de e ikkje ofta han får det så eg tenkte nå e det hans tur
Shopping er aldri feilLurer på om jeg skal shoppe litthar ikke helt bestemt meg
![]()
Vi får se utover dagenIngenting og det er deilig
Du da?
Vasker litt klær selv...tar jo aldri slutt!Klesvasken ligger å skriker på meg. Må bare skravle litt først. Men det skal bli godt å komme ajour. Det er ikke lenge før en ny hektisk uke banker på døra.
Har også lyst å komme meg ut på ettermiddagen. Usikker på om det blir en gåtur eller en liten tur i butikker.
Åh, den kan jeg forstå!Vi har også plasttre. Synes det er veldig kjekt, selv om det er stas med ekte. Vi forlenger heller jula litt i den andre enden vi. Har rødt og julepynta hus, men liker å ha det leeeeenge. Vi forlenger det nok i den andre enden fordi jeg har bursdag 2. juledag og synes det er så koselig å ha tre og nisser overalt på burdagen min.![]()
Håper dagen blir finVi får se utover dagen
Vi må vaske klær i dagVaska massa klær Igår. E så glad eg slipper det idag. Ja frisk luft hade me og trengd
![]()
Mhm har nok detHar du skadet deg?![]()
Åja, så koselig!! Uvanlig ting å gjøre nå til dags, men kjempefint!God morgen. Hørtes godt ut med omelett
.
Her skal vi på juletrefest med jobben til pappa idag. De arrangerer årlig juletrefest for de ansatte og deres barn og/eller barnebarn
. Der da?
Kakemenn har 3
Åringen lust på. Men han vill gjærna ha lussekatter og. Aldrig bakat det
Nei, det gjør ikke det. En dag ajour og på'n igjen. Har ikke tørketrommel heller, så det tar litt tid før alt er klart.Vasker litt klær selv...tar jo aldri slutt!![]()
Ja det kan jeg skjønneJa vi gleder oss.
Uff daGod morgen
Nope så absolutt ikke
Felles skjebneVi må vaske klær i dag
Planen her også.Du får øve deg på oss.Ja, vet. Vet bare ikke hvordan jeg skal få det ut.
Ja det er i grunn det. .fungerer så dårlig når jeg får så lite søvn som i nattUff dakjedelig med dårlig nattesøvn.
Det er så kjedeligFelles skjebnePlanen her også.
Haha ja da blir sengen fort for litenJoda, litt kos
Men da tredjemann dukket opp kl 07 ramlet jeg nesten ut av senga![]()