Har ikke sjans til å følge med på skravlingen deres, så jeg får lest litt innimellom bare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uffda, er det ikke det ene så er det det andreStorebror blir hjemme i dag og, veldig snørreteså vi tar oss en bytur hele gjengen
![]()
Hehe går unna her ja.. Fine desember-premierHar ikke sjans til å følge med på skravlingen deres, så jeg får lest litt innimellom bare![]()
Tok en tilfeldig post, men sjekk her da, ikke rart 62 og passer det er bare en halv cm forskjell på armene og et par cm på lengden![]()
Vis vedlegget 150630
Han har vært snørrete hele uka, men i dag så det nesten grønt utUffda, er det ikke det ene så er det det andreGod bedring!
Ja det er santHehe går unna her ja.. Fine desember-premier![]()
Ser den. Hadde jeg vært smart så hadde jeg gjort det samme. Men ender alltid opp med å sove videre..Jeg sto faktisk opp halv 8Snuppa sover ennå da.. Syns det er greit å stå opp litt før henne så får jeg dusja og spist, ryddet litt, satt på en maskin og sånne ting jeg ikke får gjort når hun står opp
Er umulig å legge henne ned, skal bare ligge på meg hele dagen.. Veldig koselig det altså, men greit å få gjort bittelitt
![]()
var veldig likedet er jammen sykt det
mye snørr i bhg ja heheHan har vært snørrete hele uka, men i dag så det nesten grønt utikke syk da heldigvis
de andre ungene i bhg er sånn snørrete hele tiden
takk
![]()
Så braTorbjørn e 5 uker å 4590gdet er opp 1 kg siden fødsel
er ikke fløte i puppene men det er hvertfall noe der
![]()
Ikke dårlig detTorbjørn e 5 uker å 4590gdet er opp 1 kg siden fødsel
er ikke fløte i puppene men det er hvertfall noe der
![]()
Hehe.. Ja godt å sove og daSer den. Hadde jeg vært smart så hadde jeg gjort det samme. Men ender alltid opp med å sove videre..
AbsoluttHehe.. Ja godt å sove og da![]()
Ja, er helt overraska over at han ikke er blitt snørrete før nå jegmye snørr i bhg ja hehe![]()
Lillegutt er blitt ekspert på å vente til ny bleie for å fylle den neste med poop![]()
Ja, er helt overraska over at han ikke er blitt snørrete før nå jegalle går jo rundt å snørrer hele høst, vinter og vår nesten
![]()