Skravletråd desember

Huff...blir stresset jeg[emoji14]
Langt fra klar til jul!!
He he jeg er glad vi ikke skal være her foråsidetsånn, har ikke fått opp julegardinene en gang.. Det er så bomba her! Jeg har jo ikke overskudd til noe som helst når jeg kommer hjem fra jobb. Gleder meg til bebisen er ute og jeg kan begynne å leve litt mer normalt igjen :) Få litt overskudd!

God morgen :-). Ja det nærmer seg. Må se over gavene jeg også:-). Tror jeg er i havn men plutselig er det noen som mangler
Ikke sant, det opplevde jeg i fjor.. Før julaften da heldigvis! Ha ha

Kos dere på IKEA, jeg skulle gjerne vært der nå som vi lager rom til eldste, endelig. Men det er nærmeste i Trondheim, og det er et stykke å kjøre...
Sånn sett er vi heldige, har vel 15 minutter å kjøre jeg

Ånei! Du får skrive en ny. [emoji14]
Jeg finner den nok.. Et sted... Den ligger enten her på stua en plass, kjøkkenet eller på akvarierommet der vi har gjemt alle gavene.. Hmm..

God morgen:D
Haha, mamma må være litt kreativ?!:P
Litt.

Ikke helt min favorittsyssel. Men hun elsker det

Hun er mye mer jåle enn meg, og elsker neglelakk også, så hun har fått sin aller første i kalenderen, og det er to til.

God morgen :) her er jeg hjemme med en syk snupp :( godt hun ikke går glipp av noe i bhg :) hva skal du idag? :)

He he jeg er glad vi ikke skal være her foråsidetsånn, har ikke fått opp julegardinene en gang.. Det er så bomba her! Jeg har jo ikke overskudd til noe som helst når jeg kommer hjem fra jobb. Gleder meg til bebisen er ute og jeg kan begynne å leve litt mer normalt igjen :) Få litt overskudd!
Mamma kommer og hjelper meg å få opp gardinene en dag... Mens pappa og mannen tapetserer rom til guttungen, er planen...

Vi skal nemlig være her i jula. Og svigermor, men hun er den mest behagelige gjest, jeg trenger ikke gjøre noe, hun ordner opp

Mamma kommer og hjelper meg å få opp gardinene en dag... Mens pappa og mannen tapetserer rom til guttungen, er planen...

Vi skal nemlig være her i jula. Og svigermor, men hun er den mest behagelige gjest, jeg trenger ikke gjøre noe, hun ordner opp

Mhm. Og planer hver dag på dagtid, alt fra ekstra ul på sykehuset til mannens bursdag. Så regner med jeg faller ganske hardt på rankingen da! Men, har iallefall tatt screenshot fra da jeg lå på 2.! :p
Haha:P viktig å dokumentere!!
Håper vi begge får tid til å titte innom litt da;)

Åh så deilig, svigermora mi var nok et rivjern en gang i tiden hun også, men kroppen hennes spiller ikke lag. Enda så ung hun er, sånn egentlig. Til å være bestemor til snart fire :) Godt med familie som hjelper til! Du begynner vel å bli sliten du også, skal ikke dere ha i januar? Februar? (ser ikke evnt signatur via tapatalk)

God morgen ja :) planer for dagen da?
Off sov så dårlig i natt jeg :o hadde en litt vannskelig datter i natt :p og en veldig morgengretten samboer :p
Kjedelig med slike netter:-/.
Her skal jeg bake ut kakemennene og så må jeg handle litt. Men først skal mini sove litt tenker jeg

Ser den! Her har mannen bursdag 18., det er litt bedre enn enn om vesla hadde hatt. Nok som skjer i desember om man ikke må arrangere barneselskap i tillegg. :p
Jeg vet, er stresset:P
Mannen har bursdag 15.....han blir 40 faktisk:eek:
Og mellomste har 17....

Åh så deilig, svigermora mi var nok et rivjern en gang i tiden hun også, men kroppen hennes spiller ikke lag. Enda så ung hun er, sånn egentlig. Til å være bestemor til snart fire :) Godt med familie som hjelper til! Du begynner vel å bli sliten du også, skal ikke dere ha i januar? Februar? (ser ikke evnt signatur via tapatalk)
Termin 10.1 så jeg er såpass høygravid i jula at jeg overlater kjøkkenet til min mann og hans mor, ja. Ser ikke bort fra at hun tar en runde med mappen 23. Og reduserer mengden hundehår også, vi får se.

Back
Topp