Det er nok mye mulig! Du får prøve på det da.Tror heller det er kroppen som ber meg slappe enda mer av
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er nok mye mulig! Du får prøve på det da.Tror heller det er kroppen som ber meg slappe enda mer av
Ja han ligger i midtenSå deilig du fikk sove godt
Lille lå i midten?
God morgonGod morgen damer![]()
Kos deg på ikea. Ikke gå heelt nuts daTid for IKEA og kjøpe kommodemeeen ikke tro jeg kommer til å stoppe det! Jeg mener IKEA i desember?
![]()
Det er så koseligÅåh, gleder meg sånn til mi kan gjøre sånn![]()
God morgen
Hva skal du idag??
God morgen Thaliz![]()
God morgen jaGod morgen![]()
Eller på stuegulvet, sofakanten, under bordet. You name it, de fins derGjerne rundt hele kurven, men ikke i!![]()
Varför halv lön??Halv lønn av hva jeg hadde beregnet jeg skulle få denne mnd.
![]()
Det skal jeg også idag.Tid for IKEA og kjøpe kommodemeeen ikke tro jeg kommer til å stoppe det! Jeg mener IKEA i desember?
![]()
Så merkelig utslett. Aaaner ikke hva det kan være da ??? :SHan dro før jeg sto opp idag, så vet ikke. De er hevet fra huden, huden føles helt ruglete. Er ikke røde områder, bare jevnt over røde prikker/nupper over hele overkroppen. Ingenting på beina. ???
Aaaw. Kjenner mammahjertet smelter litt ♡Det er så koselig. Og så ligger han bare og holder klemmen så utrolig lenge også
![]()
Stress å gå på Ikea i desember ja . Lycka tillTid for IKEA og kjøpe kommodemeeen ikke tro jeg kommer til å stoppe det! Jeg mener IKEA i desember?
![]()
Ja, liker den filmen.Koselig film![]()
Tror jeg muligens tar en time mens lille U soverDet er nok mye mulig! Du får prøve på det da.![]()
God morgen. Håper det været holder seg og dere får en fin turGod morgon alle sammen. Idag er det vindstilla og ingen regn her idag. Hoppas me får komma oss ute på en tur![]()
Enda forkjøla? Eller bare vrien?God morgen japlaner for dagen da?
Off sov så dårlig i natt jeghadde en litt vannskelig datter i natt
og en veldig morgengretten samboer
![]()
Ha ha ha så grusomt!Greit å få oversikt så man ikke står der på julaften..og mangler noen [emoji14]
Jeg ble dårligere og dårligere og trodde jeg hadde bronkitt eller lungebetennelse. Siden symptomene var at jeg var forkjøla og surklet i brystet.Oj.. hadde du noen plager som gjorde at de oppdaga det? Har medfødt hull i hjertet selv!