Ja, jeg vet. Blir aldri lei.Å den er fin da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg vet. Blir aldri lei.Å den er fin da
He he jeg er glad vi ikke skal være her foråsidetsånn, har ikke fått opp julegardinene en gang.. Det er så bomba her! Jeg har jo ikke overskudd til noe som helst når jeg kommer hjem fra jobb. Gleder meg til bebisen er ute og jeg kan begynne å leve litt mer normalt igjenHuff...blir stresset jeg[emoji14]
Langt fra klar til jul!!
Ikke sant, det opplevde jeg i fjor.. Før julaften da heldigvis! Ha haGod morgen. Ja det nærmer seg. Må se over gavene jeg også
. Tror jeg er i havn men plutselig er det noen som mangler
Sånn sett er vi heldige, har vel 15 minutter å kjøre jegKos dere på IKEA, jeg skulle gjerne vært der nå som vi lager rom til eldste, endelig. Men det er nærmeste i Trondheim, og det er et stykke å kjøre...
Var ganske alvorlig en stund. Heldigvis fått god oppfølging og respondert bra på medisiner. Så i fjor ble jeg hjerteoperert og er nå erklært helt frisk.Ja, bilder blir det tatt massevis av!
Ojsann, det hørtes ikke bra ut![]()
![]()
Jeg finner den nok.. Et sted... Den ligger enten her på stua en plass, kjøkkenet eller på akvarierommet der vi har gjemt alle gavene.. Hmm..Ånei! Du får skrive en ny. [emoji14]
Litt.God morgen
Haha, mamma må være litt kreativ?!![]()
Mamma kommer og hjelper meg å få opp gardinene en dag... Mens pappa og mannen tapetserer rom til guttungen, er planen...He he jeg er glad vi ikke skal være her foråsidetsånn, har ikke fått opp julegardinene en gang.. Det er så bomba her! Jeg har jo ikke overskudd til noe som helst når jeg kommer hjem fra jobb. Gleder meg til bebisen er ute og jeg kan begynne å leve litt mer normalt igjenFå litt overskudd!
Det hadde vi da vi bodde i Bergen. Savner det, kjenner jeg av og til.Sånn sett er vi heldige, har vel 15 minutter å kjøre jeg
Mamma kommer og hjelper meg å få opp gardinene en dag... Mens pappa og mannen tapetserer rom til guttungen, er planen...
Vi skal nemlig være her i jula. Og svigermor, men hun er den mest behagelige gjest, jeg trenger ikke gjøre noe, hun ordner opp
HahaMhm. Og planer hver dag på dagtid, alt fra ekstra ul på sykehuset til mannens bursdag. Så regner med jeg faller ganske hardt på rankingen da! Men, har iallefall tatt screenshot fra da jeg lå på 2.!![]()
Åh så deilig, svigermora mi var nok et rivjern en gang i tiden hun også, men kroppen hennes spiller ikke lag. Enda så ung hun er, sånn egentlig. Til å være bestemor til snart fireMamma kommer og hjelper meg å få opp gardinene en dag... Mens pappa og mannen tapetserer rom til guttungen, er planen...
Vi skal nemlig være her i jula. Og svigermor, men hun er den mest behagelige gjest, jeg trenger ikke gjøre noe, hun ordner opp
Kjedelig med slike netter:-/.God morgen japlaner for dagen da?
Off sov så dårlig i natt jeghadde en litt vannskelig datter i natt
og en veldig morgengretten samboer
![]()
Jeg vet, er stressetSer den! Her har mannen bursdag 18., det er litt bedre enn enn om vesla hadde hatt. Nok som skjer i desember om man ikke må arrangere barneselskap i tillegg.![]()
Ja er så herlig å våkne slik♡♡Aaaw. Kjenner mammahjertet smelter litt ♡
Jeg også!!Hihijeg blir så Norgespatriot når håndball er på tven
![]()
Det setter han nok pris på!Får olje ham inn hvis ikke.![]()
Termin 10.1 så jeg er såpass høygravid i jula at jeg overlater kjøkkenet til min mann og hans mor, ja. Ser ikke bort fra at hun tar en runde med mappen 23. Og reduserer mengden hundehår også, vi får se.Åh så deilig, svigermora mi var nok et rivjern en gang i tiden hun også, men kroppen hennes spiller ikke lag. Enda så ung hun er, sånn egentlig. Til å være bestemor til snart fireGodt med familie som hjelper til! Du begynner vel å bli sliten du også, skal ikke dere ha i januar? Februar? (ser ikke evnt signatur via tapatalk)