Skravletråd desember

Tid for IKEA og kjøpe kommode :P meeen ikke tro jeg kommer til å stoppe det! Jeg mener IKEA i desember? ;)

Mitt mål er nok det samme som deg:D
Etter 15. har jeg to bursdager og jul, så tiden her inne blir knapp;)
Mhm. Og planer hver dag på dagtid, alt fra ekstra ul på sykehuset til mannens bursdag. Så regner med jeg faller ganske hardt på rankingen da! Men, har iallefall tatt screenshot fra da jeg lå på 2.! :p

Nope. Men, han var ute i båt i går og fiksa noe under en flytebrygge på jobb, og kom hjem klissvåt og kjempekald. Kanskje kuldeutslett? Finnes det? :p
Hehe....aner ikke?!:P
Blir spennende å se hvordan han er etter jobb... Krysser fingre for at det har forsvunnet:)

Må shoppe julegaver og litt forskjellig til barneselskap på lørdag:)
Ikke kult med barn født i desember:P
Ser den! Her har mannen bursdag 18., det er litt bedre enn enn om vesla hadde hatt. Nok som skjer i desember om man ikke må arrangere barneselskap i tillegg. :p

virker jo i grunn rart ja,men har opplevd samme selv
Har opplevd det mange ganget tidligere selv.
Akkurat som om kroppen prøver å få en til å slappe av enda mer

Uff.. Det er kjipt :( jeg får ikke mareritt men har ei venninne også som er sånn :P
I for ble jeg tvunget til å se 2 skrekkfilmer på halloween. Greit jeg hadde sett de før(og under tvang:p ). Men jeg skvatt like mye av alt :p

Tid for IKEA og kjøpe kommode :P meeen ikke tro jeg kommer til å stoppe det! Jeg mener IKEA i desember? ;)
Kos deg! Stor mulighet for at det havner noe ekstra i vogna ja! :D var der selv i forrige uke. Skulle ha ting for 600kr, endte opp med 1400. Så ganske fornøyd med det. :p

Nope. Men, han var ute i båt i går og fiksa noe under en flytebrygge på jobb, og kom hjem klissvåt og kjempekald. Kanskje kuldeutslett? Finnes det? :p
Er de gått vekk? Jeg får elveblest om jeg blir kald og våt og så går inn i varmen. Men det er mer prikker og røde områder som hever seg fra huden.

Er de gått vekk? Jeg får elveblest om jeg blir kald og våt og så går inn i varmen. Men det er mer prikker og røde områder som hever seg fra huden.
Han dro før jeg sto opp idag, så vet ikke. De er hevet fra huden, huden føles helt ruglete. Er ikke røde områder, bare jevnt over røde prikker/nupper over hele overkroppen. Ingenting på beina. ???

Back
Topp