Slike vil jeg og ha til mi. Får vente til ikea åpner i tromsø i sånn 2018 eller noeSitter og laker liste over hva jeg trenger til rommet til lille U.
Foreløpig har jeg
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slike vil jeg og ha til mi. Får vente til ikea åpner i tromsø i sånn 2018 eller noeSitter og laker liste over hva jeg trenger til rommet til lille U.
Foreløpig har jeg
![]()
![]()
Ja herlig med søvnen og en liten som kryper godt inntil meg og gir meg en god klem på morgenenÅh, så deilig da![]()
God morgenGod morgen damer.
Her er det ikke lenge til hs kommer på hjemmebesøk nå.
Spennende.
Hva er deres planer i dag da?
Nei. Gubben ringte de viktigste. Resten fikk bare venteTrenger den ikke med det første nei![]()
Sølvi Elisabeth<3Så deilig! Høres ut som en drømmestart på babytiden jo!har hun fått navn?
Håper du får en fin dag på jobbSitter på jobb. 10 min til jeg skal starte så da skravler jeg litt
Ja gøy å lage julekakerÅhh så kos da.
Jeg mangler kun få ferdig 1 kransekake nå så er jeg i boks med alt. mye var til fam og venner også.
Når jeg var gravid klarte jeg ikke salsaen :OHolder med medium her nå som jeg er gravid![]()
Godt å høreSovnet tilslutt ja.
God morgen ThalizGod morgen damer![]()
Ihvertfall om man vil henge herHe he ja er vel i grunn det
Ja, tror det blir en spennende kampMå prøve å få med meg det![]()
Ja, alltid kos det. Ohh, mye igjen?God morgen
Koselig med hs på besøk!
Her blir det shopping av julegaver idag![]()
Jeg har aldri likt det. Blir så redd og får bare mareritt![]()
Greit å få oversikt så man ikke står der på julaften..og mangler noenGod morgen! Kom på at det er to uker til jul.. Dæven jeg må få oversikt over alle gavene. Tror jeg har ganske ferdig, men den smellen har jeg fått på før...
Det var rart?!Vet dere hva jeg syns er rart?
Jeg har når veldig lenge gått på minimalt med søvn, men klart meg ganske bra og av en eller annen grunn nesten ikke hatt hodepine.
I natt har jeg sovet godt, nå sitter jeg her utslitt med migrene
Burde jeg ikke hatt det bedre i dag?
ja laget 10 sorter:OJa gøy å lage julekaker. Kjekt å være nesten ferdig da
.
Hva??? Åssen går det ann?Halv lønn av hva jeg hadde beregnet jeg skulle få denne mnd.
![]()
Det har kommet seg, men fortsatt ikke sånn vi kan ta bare øverste del av håret, la andre halvpart henge, og lage to fletter av det øverste, uten at de blir veldig, veldig tynne....Aha da skjønner jeg. Ikke så lett når håret er tynt
Lykke til på hjemmebesøkGod morgen damer.
Her er det ikke lenge til hs kommer på hjemmebesøk nå.
Spennende.
Hva er deres planer i dag da?