Det skal jegDu og!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skal jegDu og!![]()
De e ju kjempe braJeg er nr 6
Det er alltid deiligTuusen takkveldig godt med forandring
![]()
Samme herJeg ble kasta ut hvert 5 minutt :O
Mhm. Og planer hver dag på dagtid, alt fra ekstra ul på sykehuset til mannens bursdag. Så regner med jeg faller ganske hardt på rankingen da! Men, har iallefall tatt screenshot fra da jeg lå på 2.!Mitt mål er nok det samme som deg
Etter 15. har jeg to bursdager og jul, så tiden her inne blir knapp![]()
Ååh, gleder meg sånn til mi kan gjøre sånnJa herlig med søvnen og en liten som kryper godt inntil meg og gir meg en god klem på morgenen![]()
Hehe....aner ikke?!Nope. Men, han var ute i båt i går og fiksa noe under en flytebrygge på jobb, og kom hjem klissvåt og kjempekald. Kanskje kuldeutslett? Finnes det?![]()
Ser den! Her har mannen bursdag 18., det er litt bedre enn enn om vesla hadde hatt. Nok som skjer i desember om man ikke må arrangere barneselskap i tillegg.Må shoppe julegaver og litt forskjellig til barneselskap på lørdag
Ikke kult med barn født i desember![]()
Har opplevd det mange ganget tidligere selv.virker jo i grunn rart ja,men har opplevd samme selv
Ååh....kos deg på IKEATid for IKEA og kjøpe kommodemeeen ikke tro jeg kommer til å stoppe det! Jeg mener IKEA i desember?
![]()
Gjerne rundt hele kurven, men ikke i!Ååja. Mest sokker som hacner overalt i huset, bortsett fra i skittentøyskurven![]()
I for ble jeg tvunget til å se 2 skrekkfilmer på halloween. Greit jeg hadde sett de før(og under tvangUff.. Det er kjiptjeg får ikke mareritt men har ei venninne også som er sånn
![]()
Kos deg! Stor mulighet for at det havner noe ekstra i vogna ja!Tid for IKEA og kjøpe kommodemeeen ikke tro jeg kommer til å stoppe det! Jeg mener IKEA i desember?
![]()
HihiSikkert altfor spennende for meg![]()
Får olje ham inn hvis ikke.Hehe....aner ikke?!
Blir spennende å se hvordan han er etter jobb... Krysser fingre for at det har forsvunnet![]()
Er de gått vekk? Jeg får elveblest om jeg blir kald og våt og så går inn i varmen. Men det er mer prikker og røde områder som hever seg fra huden.Nope. Men, han var ute i båt i går og fiksa noe under en flytebrygge på jobb, og kom hjem klissvåt og kjempekald. Kanskje kuldeutslett? Finnes det?![]()
Tror heller det er kroppen som ber meg slappe enda mer avKanskje du er en av dem som trenger lite søvn? Evt så benyttet kroppen din anledningen til å endelig slappe av og slippe til vondter?
Absolutt. Ble ikke slik jeg hadde tenkt, men bedre for den er som min naturlige farge. Med litt liv iDet er alltid deilig![]()
Han dro før jeg sto opp idag, så vet ikke. De er hevet fra huden, huden føles helt ruglete. Er ikke røde områder, bare jevnt over røde prikker/nupper over hele overkroppen. Ingenting på beina. ???Er de gått vekk? Jeg får elveblest om jeg blir kald og våt og så går inn i varmen. Men det er mer prikker og røde områder som hever seg fra huden.