Uff stakarHer er det magevondtsovnet av utmattelse stakars
får så vondt når han ikke har det godt
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff stakarHer er det magevondtsovnet av utmattelse stakars
får så vondt når han ikke har det godt
![]()
JeyWee der kom leveringsbekreftelse på babygymmen :aD endelighåper posten jobber fort
![]()
JaUff stakar![]()
Ja, foreløpig er han fornøyd. Har vært to tøffe år nå, så blir godt med bare jobb for han.ja stemmer det. han er fornøyd med utdannelsen?
nei. varierer fra dag til dag her
Hun sover, men e trenger mye kroppsvarme og kos ♡ Og pupp!og det nytes virkelig! Litt slitsomt, siden man ikke får gjort så veldig mye annet, og sovet dårlig selv. Men men
Det er en spesiell tid ♡ Hatt veldig såre brystvorter, men det og har kommet seg veldig allerede
Alt i alt går det brannfarlig vi føler vi er verdens heldigste
Hvordan er det hos dere?
Ja, må jo se annSom dere skravler her inne da
Hadde faktisk tenkt å få skravla litt i desember, men kjenner at baby, hus og familie tar mye tid og energi nå. Så blir nok bare å titte litt innom. Kommer sterkere tilbake senere![]()
Det skjønner jeg godtJa, foreløpig er han fornøyd. Har vært to tøffe år nå, så blir godt med bare jobb for han.
Javåknet nå da jeg prøvde å legge han i senga
men spiser bare nå å ser kjempe trøtt ut så håper han får sove igjen snart
Da er vi på vei til seng - plutt har fått flaske og sover på meg enn så lenge.
Pumpet for å se hvordan jeg ligger an, fikk ut 40ml samlet. Fremdeles ikke mye, men litt bedre enn før ^-^
Har ellers kost oss med Tvserien Marco Polo mens lille har brukt oss som madrass![]()
Håper det blir hyggeligCa 1 t til helsesøster kommer![]()
nei vettu hva...det er litt trist. Hun som var på hjemmebesøk til oj er død. tapte kampen mot kreften alt for tidligHåper det blir hyggeligEr det samme hs som til OJ? Vi fikk ikke samme som til lillegutt, syns egentlig det var litt rart
![]()
nei vettu hva...det er litt trist. Hun som var på hjemmebesøk til oj er død. tapte kampen mot kreften alt for tidligSå var det en ny en til oj, hun er også sluttet fikk ny jobb...henne her har vi kun møtt engang...men søt dame.
Ja, håper jo på det.Så braDe sier jo også at babyen får ut mer enn det man klarer med pumpe
![]()
God morgenGod morgenHar fått dusja, spist frokost og sitter nå her med latten min
![]()
Ikke godt å si nei, jeg aner ikke hvor mye hun spiserJa, håper jo på det.
Samtidig kan det ikke være så mye, siden han fremdeles sluker en flaske etter puppene
Våknet igjen ca 8 - skulle ha påfyll (input) samt kvitte seg med to bæsjebleier etter hverandre ><
God morgensovet godt?
Tusen takkhuff og huf. godt du får hjelp.
håpe det snart er over og at snuppa ikke får det.
riktig god bedring